Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Jeg kløøør sånn! Særlig på sinnsiden av armene, på føttene og korsryggen. Klorer meg ikke til blods eller noe, for når jeg klør tilbake så kjennes det ut som om jeg har kommet borti brennesle eller noe, huden er så sår...! Dette er fælt, jeg klør og klør, og klør jeg på det kløende, så svir det istedet. Kan ikke huske at jeg hadde noe annet enn normal kløe over magen med min første, og da var det bare deilig å klø igjen. Er uke 30+6... Er dette normalt? Burde jeg smøre på noe?
Aliniane Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har nettopp hatt noe av det samme. Det varte i 3 uker. Jeg hadde masse utslett i tillegg da. Mest på innsiden av underarmene, på hoftene og på korsryggen. Prøvde diverse som jeg fikk av legen min. Det som hjalp var en krem med litt kortison i. Skulle ikke bruke for mye av den pga graviditeten, men var ok å smøre på om kvelden og sove med over natten. Den hjalp på kløen. Æsj, det der er ikke noe godt! Håper det går over fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå