Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 vet ikke om jeg kan kalle han samboer nå... han er jo aldri hjemme. om to mnd kommer det en liten baby og jeg er nå alene nesten hele tiden. han er alltid ute med venner og kommer hjem veldig sent hele tiden. og jeg kjenner meg bare så veldig alene, og aner ikke hva jeg skal gjøre. jeg er redd for at han ikke skjønner at det kommer en baby og jeg trenger han veldig. jeg vil ikke og jeg kan ikke gjøre det alene...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Det høres ikke ut som om denne mannen tar noe hensyn til deg. Har han forstått at han skal bli far? høres ikke slik ut:( får håpe han sjerper seg når barnet kommer. Det kan høres ut som om dere trenger å prate litt sammen om alt dette å barnet som kommer. Forstår han deg og dine følelser, eller tenker han bare på seg selv?! Uansett, fortsetter det slik kommer du til å bli alene. MEN, det kommer du til å fikse bra! Bedre å ikke ha en mann, enn å ha en du alikevell ikke har (om du skjønner) Lykke til:)
esam Skrevet 2. februar 2012 #3 Skrevet 2. februar 2012 Hadde jeg hatt det sånn, tror jeg kanskje jeg ville tatt det opp med samboern ganske fort! Hvis du bare lar han fortsette skal jeg love deg at han ikke blir noe bedre senere.... Han har like mye ansvar for babyen som deg, og skjønner han ikke det, er han kanskje ikke no å samle på!?!
lille-my-april Skrevet 2. februar 2012 #4 Skrevet 2. februar 2012 Hvorfor i all vide verden har du lagt denne på kranglesiden? Tror ikke du får noe annet enn støtte fra alle mann her inne i denne saken Jeg hadde ikke godtatt at min samboer var å fløy rundt alle andre plasser hver eneste dag. Han får fint hjelpe til litt hjemme han også. I tillegg skal en jo faktisk være kjærester også som du sier..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #5 Skrevet 2. februar 2012 ja var nok litt feil å legge det på kranglesiden, men måtte bare få ut noe og viste ikke hvor jeg skulle legge det. og kan henne det er noen menn/gutter her som er enige med han. hihi. men var deilig med litt støtte. tusen takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå