Gå til innhold

Dere som har huslån på 1,8 mill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere i mnd på renter og avdrag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 1,7. Betaler 7900 per mnd.

Skrevet

hvor mye er det i renter og avdrag.hvor mye betaler du i avdrag på lånet da per mnd?

Skrevet

Vi har 1.780 000. Betaler 7500 pr mnd.

Skrevet

Hvor mye betaler dere i mnd på renter og avdrag?

Da jeg hadde 1.8 betalte jeg ca 7800 hver mnd, ca 50 /50 avdrag og renter. Nå har jeg 2.3 og betaler ca 10 000 i mnd, ca 4000 avdrag, resten renter

Skrevet

Oj... vi har litt over 1,7 og betaler over 10 000 :( det var stor forskjell. Dessverre har vi bundet deler av lånet, så da får vi ikke til å samle lånet i en bank. Vi har husbanken og sparebank.

Skrevet

hei.dere som har over 10 000 kr i mnd.hvor mye betaler dere i renter og avdrag?

Skrevet

Vi har 1,8 og betaler 13, og tenker på å øke ytterligere nedbetalingene. Vi betaler vel nesten 50-50 renter og avdrag?

Om ikke husbanken låner dere alle pengene, er det vel ikke noe problem å ha to boliglån, det er jo bare å ha to avtale giroer?

Er ikke så voldsomt til organisering, er det vel?

Skrevet

Jeg har 1,9 i lån, betaler 9800,-

Skrevet

Oj... vi har litt over 1,7 og betaler over 10 000 :( det var stor forskjell. Dessverre har vi bundet deler av lånet, så da får vi ikke til å samle lånet i en bank. Vi har husbanken og sparebank.

Mnd summen kommer jo å ann på om folk har nedbetalingstid på 20 eller 25 år.

Skrevet

Betaler i underkant av 7000, rundt 6800. Har avdragsfrihe på deler av lånet nå som mannen er student da, har 1.850.000 i lån.

Betaler i tillegg 3000 i husleie, så 10.000 i boutgifter er mer enn nok når vi lever på en inntekt..

Skrevet

Betaler 12000, med nedbetaling på 17 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...