Tyttebærsyltetøy Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Holder det at nåværende arbeidsgiver kopierer vitnemål ol og stempler og skriver rett kopi? Til lokalt opptak på universitet?
Lammelåret Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Jeg ville dratt til politistasjonen, mer ordentlig blir det ikke. Vet at posten også er godkjent instans.
Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Det er ikke godkjent at nåværende arbeidsgiver kopierer, med mindre du jobber et sted som har godkjent "rett kopi"-stempel. Så gjør enten som Lammelåret sier, dra til politiet for å få det gjort. Ellers kan du også gjøre det på bibliotek, hos posten eller på lærerstedet som utstedte papirene.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Vanlige kopisentere bekrefter også kopier. Kan lett bli en del tid å vente i kø hvis man satser på politiet eller posten.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Så gjør enten som Lammelåret sier, dra til politiet for å få det gjort. Ellers kan du også gjøre det på bibliotek, hos posten eller på lærerstedet som utstedte papirene. Biblioteket bekrefter ikke rett kopi. Ikke her i byen i hvert fall (Oslo).
Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Så gjør enten som Lammelåret sier, dra til politiet for å få det gjort. Ellers kan du også gjøre det på bibliotek, hos posten eller på lærerstedet som utstedte papirene. Biblioteket bekrefter ikke rett kopi. Ikke her i byen i hvert fall (Oslo). Kanskje det varierer fra sted til sted. Jeg fikk mine bekreftet på biblioteket (i Bærum), og husker det godt fordi jeg måtte betale 5 kr pr stempel:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har flere ganger fått rett kopi på en av fakultetenes informasjonssentre på universitet i Oslo. Regner med at de kan gi det på andre universiteter og høgskoler også. Hadde kopiene selv, fikk bare stempel og signatur. Hvorvidt de gjør de med alle, vet jeg ikke, men studenter i hvert fall, regner jeg med.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 NAV-kontoret jeg jobber på gjør det gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå