Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Jeg vet hva jenter heter, hun er 13 år. Jeg vet ikke om hun har kallenavn. Hvordan kan jeg finne bloggen hennes? Hun er aktiv har jeg hørt. Jeg har prøvd å google navnet hennes, men finner henne ikke. Jeg har aldri sett en blogg, så vet ikke om det er noe spesielt for å finne de...
Lammelåret Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Spør henne eller la henne beholde bloggen i fred.
rampete robin Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Spør henne eller la henne beholde bloggen i fred. Er ikke meningen at flest mulig skal lese blogger da?
Lammelåret Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Er ikke meningen at flest mulig skal lese blogger da? Nå vet ikke jeg hvem du er i forhold til bloggeier, men jeg kan godt tenke meg at en jentunge på 13 ikke vil at hele familien skal overvåke bloggen. F.eks.
rampete robin Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Hun vet nok ikke hvem jeg er engang. Datter av en kollega, som heller ikke visste hvor han fant bloggen hennes!! Hun hadde vist den til ham en gang, men han hadde aldri lett etter den selv. Så det du sier er at det ikke er mulig å finne bloggen dersom hun har sperret den på en eller annen måte?
rampete robin Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Nå er datteren min ikke mer enn 10 år, men aldri i verden om hun skal få lage blogg uten at vi har full tilgang!! Det samme gjelder fb, som ikke får opprette konto på enda. Heldigvis har hun enda ingen interesse for sånt :-)
Lammelåret Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 rampete robin Hvis du ikke vet noe om bloggen eller dens innhold vil jeg tro det er vanskelig å finne den. Du kan forsøke å google blogg+13 år og se hva som dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå