Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Åssen funker denne slankemetoden? Noen som har prøvd den og vil dele sine erfaringer?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Du blir vel ikke så mye slankere av den, men strammere dersom du er utrent i utgangspunktet. Dersom du er litt trent gir den ikke mye effekt.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Det er den eneste treningsmetoden jeg har fått skikkelige resultater av! Jeg er i utgangspunktet ganske slank av meg og er "heldig med genene". Kunne stort sett spise hva jeg har villet uten å legge på meg. Men følte for å trene meg litt opp til bryllupet mitt for over ett år siden. Trente 20 min hver kveld i 2-3 måneder, og jeg mistet flere cm rundt livet og fikk definerte muskler i armer/overkropp/mage. Resultatet syntes ganske snart også, kun etter et par uker, så det ga meg drivet til å fortsette. Etter bryllupet sluttet jeg (er lat av meg). Men nå, etter å ha født tre barn har jeg igjen litt behov for litt oppstramming. Så jeg har nettopp startet treningen igjen. :-) Kommer til å bli sååå fin til bikinisesongen! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå