Gå til innhold

Noen her som har erfaring med "Easygrow dunposen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vasker man den og hvordan får man den tørr uten at den lukter helt forferdelig? Jeg har fått vite at man må tørke den i tørketrommel. Hvor lenge da ca? Noen som vet? Håper noen kan hjelpe meg fort. Den lukter helt grusom:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Ganske greit å titte på vaskeanvisningen, og så dundrer du den i tørketrommelen med tre tennisballer etterpå. Fornøyd med posen forøvrig.
Skrevet

Jeg har sett på vaskeanvisningen. Men lurer på hvor lenge den skal være i tørketrommeln. Er den ikke helt tørr etter å ha vært i tørketrommeln så begynner posen å lukte vondt igjen...

Skrevet

vi var kjempefornøyd med den! Måtte bytte fra en annen dunpose som ikke kunne vaskes (måtte sendes på rens) pga jenta mi hadde refluks og kastet opp ofte, så vi var nødt å ha en pose som godt tålte vask. Bare kjørte den på ullprogram og så i tørketrommel med tennisball etterpå. Husker ikke hvor lenge den måtte tørke, men den ble helt fin igjen, hver gang. På det verste måtte vi vaske den et par ganger i uka.

Skrevet

Jeg har sett på vaskeanvisningen. Men lurer på hvor lenge den skal være i tørketrommeln. Er den ikke helt tørr etter å ha vært i tørketrommeln så begynner posen å lukte vondt igjen...

..men kjære deg, du tromler den til den er helt tørr da.
Skrevet

Det er litt vanskelig å kontrollere når duna innvendig er helt tørr! Jeg har tørket den men den var visst ikke helt tørr likevel!

Takk for svar lillestjerne:) skal prøve meg fram med denne tørkinga:) Hi

Skrevet

#3 og #6 ikke noe vits at du svarte her i d heletatt!! Med rare svar kom du her må æ si!

Skrevet

#3 og #6 ikke noe vits at du svarte her i d heletatt!! Med rare svar kom du her må æ si!

hmm ja det er rart med tennisballer i tørketrommelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...