M1975 Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Venter mitt andre barn.... Blir aldersforskjell på 9,5 år...
beee Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Hei, og gratulerer. Jeg fyller 36 og venter nr to i august.
M1975 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2012 Godt å høre å at vi er flere litt opp i tredveårene:) lykke til dere også
Mammaigjen<3 Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 (endret) Hei hei, ja- jeg er 36 og venter nr 7 <3 Endret 1. februar 2012 av Mammaigjen<3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #7 Skrevet 2. februar 2012 Jeg blir 36 i år og skal ha andremann nå i februar :-) Storebror blir 3 i april...
turbooglykkelig Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Jeg venter nr 3 i april og fyller 36 i april. Da andre to kom det da jeg fyllte 28 og 30 - merker at jeg er litt eldre nå, ja... Nå skal det nevnes at vi hadde 3 aborter på rad og rekke før denne nr 3, så kanskje kroppen bærer litt preg av mer eller mindre konstant svangerskap fra desember 2010 til nå (...), men fy søren så slitsomt dette er! Kvalme, bekkenløsning og slitsomt lavt blodtrykk er det samme som i de andre svangerskapene. Men kynnere av en annen verden er skikkelig slitsomt denne gangen. I tillegg hadde jeg en liten fostervannslekkasje i uke 23, og var inne på føden mandag - ett døgn med rier som heldigvis roet seg. Er i uke 30 nå. Bare mas og styr... Er det flere som opplever det annerledes nå enn før?
Underveis --> Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Blir straks 37 gitt! Venter mitt andre barn i disse dager. Er neimen ikke sikkert vi gir oss med det heller, så her blir det godt voksen mamma, altså, selv om jeg ikke føler meg en dag over 23 *he he he* Her er svangerskap nr 2 rett og slett mer slitsomt enn nr 1, selv om det bare er snaue 3 år imellom. Tror det har både med at jeg er i dårligere form nå enn sist, at jeg er (var) i full jobb, og at jeg har et barn fra før. Kan ikke si jeg føler sånn på at jeg begynner å bli gammel. Mulig det er slik fordi de aller fleste av våre venner også har ventet med å få barn. Det er helt vanlig og i venneflokken ventes faktisk 7 (!) barn i år!
siro76 Skrevet 2. februar 2012 #10 Skrevet 2. februar 2012 hei - fyller 36, og venter mitt første barn i juni:) Hatt et veldig fint svangerskap til nå, men har heller ingen hjemme som krever sitt, så det hjelper nok på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå