Gå til innhold

er en skyggestrek en positiv strek?? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver meg inn her, selv om jeg ikke vet om jeg hører hjemme her enda.. jeg tok en test i gårkveld (IKM er ikke før på lørdag) der jeg kun fikk skyggestrek på teststreken. noen som er her inne som har noe erfaringer meg denne type strek?skal ta ny test, en har ikke tenk til det før fredag. Så er jeg litt nyskjerrig på om jeg skal tenke at den er positiv, eller kan en skyggestrek slå ut begge veier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal nok være sånn at om du ser en strek så er du gravid. Men det er som all by myself sier; det er mye goodwill ute å går blandt prøvere og håpere.

Hvis du lukker øynene dine og ser på testen og ser streken med èn gang, så tipper jeg nok at den stemmer.

Tester slår ikke ut falskt positivt. En strek er gravid! Du kan ta et bilde av testen og legge den ut her også. Har sett flere gjøre det, og da er det lett å si hva vi syns!

Skrevet

Jeg prøvde å få bilde over på maskina. men fikk det ikke til. Men samboeren min såg også streken. men den var MYE lysere en kontrollstreken. Håper sånn på skikkelig positiv test på lørdag :)

Skrevet

Hei Mylife!

Jeg kan svare deg fra mine erfaringer.

Jeg fikk skyggestrek på dagen jeg forventa IKM og 3 dager etterpå.

En uke etter forventet mens var jeg på apoteket og kjøpte digital test og den lyste GRAVID 2-3 uker.

Sa jeg ville nok tolket det som Gravid! :) LYkke TiL!

Skrevet

Jeg hadde også en svak strek. Testene viser ikke noen strek i det hele tatt dersom de ikke plukker opp hcg, så du er nok gravid, ja :)

Skrevet

ÅH! det er herlig Å høre. er nÅ i in 19 pp. vert gjennom mange kurer frÅ lege pÅ sykehuset. SÅ nÅ skal det bli godt Å ringe han Å si jeg har klart d :) hÅper bare den sitter:)

Skrevet

hmm.. noe galt med å min..

Skrevet

En ordentlig skyggestrek er en strek som er mørk, svart og svak. Kan sees til og med før du har tisset på pinnen. Så en skyggestrek er ikke positiv.

En svak positiv strek har som regel samme farge som kontrollstreken og den er farget.

Skrevet

Jeg testet nå nettopp og måtte bare inn og sjekke om noen andre hadde opplevd det samme.. Har også fått to streker, dvs den ene er svak svak svak rød.. Med en gang så jeg bare en skygge SåVIDT.. men nå når jeg tok den frem igjen ser jeg den helt tydelig, selv om den er supersvak da.. ååå jeg er så happy! Det skal vel litt til å få til en strek der ja, om man ikke er gravid :))

Skrevet

Skyggestrek v.s. svak positiv= Skyggestrek har ikke farge. Er den grå, er det ikke nødvendigvis noe annet enn "trykk" fra der fargen ligger. Er streken supersvak, men du ser den er rosa/blå så kan det godt være en positiv test.

Jeg fikk en veeeldig svak test på første testen, 3 dager over ikm. men vi så den begge to, at den var rosa. Dagen etter, var det ingen problemer med å se at testen var nå skikkelig positiv og ikke til å ta feil av :)

Skrevet

Kjekt å høre andre sine erfaringer. nå skal jeg til å teste på nytt på lørdags morning. og jeg syns det er leenge til! har helst lyst å test nåå!:) Håper vertfall den blir positiv og med sterk strek ;)

Skrevet

Ja, men da har en vennine av meg kjøpt digitaltest, og den lyyyste gravid mot meg. da er det ikke noe å lure på lenger :) JEG ER GRAVID!!!! :)

Skrevet

Grattis. Jeg kjøpte også en digitaltest etter å ha prøvd å tolke svake streker, og da var det heldigvis ikke noe tvil. Tok ganske lang tid før steken på billigstrips ble så kraftig at jeg ikke var i tvil. Hadde kjøpt en stor pakke så da var det jo greit å eksperimentere ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye! :D

Skrevet

Gratulerer, så kjekt! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Ang svake streker: jeg har hatt flere med veldig svak rosa og har vært gravid hver gang. Skyggestreker har jeg aldri hørt om, men så lenge du ser en rosa/blå strek (uansett om den er svak eller sterk), skal det jo være hcg til stede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...