Gå til innhold

Kristiansund ? (omegn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig så dødt i denne byen her? Tilflytter fra Bergen uten nettverk og har prøvd ganske så forgjeves lenge å komme i kontakt med andre mødre der ute, uten respons. Begynner å miste motet! Håper det finnes NOEN mødre i denne byen her??

Har ei datter på 15 mnd og gravid med nr 2. Termin i sept om alt går bra. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg vet ikke om byen er så død, men synes jo litt synd på deg som nesten gir opp!! Er det ikke mulig å møte andre gjennom aktiviteter for datteren din? Er sikker på at det er mange mødre, men det er vel en travel tid med små-barn:-) hva med badelandet? Der er det sikkert mange med barn? Jeg bor i Molde, du får sende meg en mld hvis du skulle over fjellet en gang!:-) og lykke til, sikker på at dette ordner seg, ikke gi opp!

Skrevet

Prøver , men finnes jo ikke noe aktiviteter her. Alt er lagt ned :P Åpen bhg var det jeg satset pÅ men det var ogsÅ lagt ned i År.

Babysvømming gikk jeg pÅ en gang, 3 stk der og alle var under 3 mnd og virket lite interessert i annet enn selve badingen.

Er nok mange med barn, men de er jaggu vanskelig Å finne :-) Begynte jakten i september (flytta i des), ble kjent med to relativt fort men stoppa opp etter det desverre.

Takk for oppmuntringen , du fÅr tipse meg om du hører noe ;)

Skrevet

Hva med å skrive inne på treff-siden her inne da? Kanskje det er noen som vil møtes der? Fortsatt lykke til, jeg skal si fra om jeg kommer på noe:-)

Skrevet

Gjort , både her, babyverden og mammanett. :-)

Skrevet

Har desverre flyttet fra Kristiansund, men de bruker å ha lekedager i gymsalen på brannstasjonen for småbarn som ikke er i barnehage. Tror det er på tirsdager :) håper du finner noe. babysvømming brukte nå å være veldig populært. Flere svømmeklubber som tilbyr det, ihvertfall en som heter delfinen husker jeg. Hør med Atlanterhavsbadet :)

Skrevet

Gjør de??? Det har jeg ikke funnet informasjon om noen steder!

Supert. Hvem skal man ringe da, brannstasjonen?:P Hvor er så den egentlig?

Jeg snakket med atlanterhavsbadet for en liten stund siden, var veldig lav aktivitet der nå men prøver igjen utpå vårtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...