Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Eg er arbeidsledig, men går på skule so mottar stipend kvar mnd, er 5-6 uker på vei.. fikk tilbud om ein deltids jobb/ vikar jobb idag.. men korleis blir de når enn ska rekne ut fødsels pengar?? er de bedre og vere arbeidsledig og motta engangsønaden eller jobbe litt og få uutrekna permisjonspenga ta de eg ha jobba selv om de ikkje blir so mykje kvar mnde?? kansje et meget teit spm men... nåken so vil hjelpe meg ??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Jeg ville jobbet. Det gir deg en bedre sjanse på arbeidsmarkedet etterpå, og alt monner i fødselspengegrunnlaget.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 jeg ville ha jobbet så my kroppen er villig til. enganstønaden er vel ikke stor etter hva jeg har forstått. å som sagt, du har kanskje muligheten til jobb etter permisjon også.
Netti*** Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Engansstønaden er på under 40000 husker jeg rett. Har du mnd lønn på bare 5000 så har du 50000 i løpet av 10 mnd. Har du 10000 i mnd blir det ca 100000. Det skal veldig lite jobb til for at det skal lønne seg. Ville jobbet :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 ok takk for svar satt og reknet på de selv istad og fannt ut att svaret var ganske enkelt engangstønad er på 35000 so om eg dela de på 10 so blir de 3500 i mnden ca.. og det er ikkje mykje og skryte av akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå