Gå til innhold

Hvilken kaffemaskin liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en av Nespresso sine, og må si jeg er kjempe fornøyd med kaffen. Den er god på smak og billig i drift. Det eneste negative med den er at jeg må bestille "poletter" over nett og at det er lite valgmuligheter. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite valg muligheter? det er jo et hav og forskjellige kaffe.

Jeg har også nespresso og kan ikke tenke meg noen annen.. men er litt nyskjerrig på den nyt tassimo.

Gjest thricane
Skrevet

Maskinen heter vel Malongo... Zinzino er forhandler av kaffe og maskin. Litt av samme saken, du må bestille over en nettside.

Synes denne kaffen er best, både fordi den er fersk (vakuumpakkes, eneste på markedet) og fordi det er fair trade.

Nå har ganen min vennet seg litt for godt til denne kaffen, for synes ikke lengre at annen kaffe smaker godt (unntak nytraktet kaffe)

Skrevet

Trodde disse kapslene med kaffe var dyre. Hva koster de?

Skrevet

Ja, det er veldig mange alternativer på svart kaffe. Men jeg savner cappuchino, kaffe latte, iste, kakao, osv:) Men den kaffen som Nespresso selger er jo fantastisk god på smak:) Det koster vel ca 3 kr per kapsel mot ca 7 kr på enkelte andre maskiner (husker ikke merket).

Skrevet

Jeg har bosh tassimo. Kaffen er god og kakoen fra freia er himmelsk! :) Har ikke prøvd teen, ei heller alle kaffesorter. Nettopp fått den. Lite søl og veldig fin maskin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...