Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Flyttet fra utlandet til Kolbotn for ikke så lenge siden og kjenner ikke mange her. Det kunne bli hyggelig å bli kjent med flere mødre :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Jeg bor på Holmlia og det er jo ikke langt unna Er 31 år,hjemmeværende og har 2 gutter på snart 5 år og 7 mnd . Du da?
sep09nov11 Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Er 25 år, har en gut på 2,5 år og ei jente på 3mnd. Det kunne bli hyggelig å treffes Jeg er også hjemme nå.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Er du hjemme med barn, bør du oppsøke åpen barnehage. Sjekk kommunens nettsider for å finne når osv (www.oppegard.kommune.no) Ellers så er det jo f.eks. småbarnssvømming på høyås. Babysang og småbarnsopplegg på kulturskolen, babysang i kirkene osv.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Ja, vi kunne jo tatt en trilletur eller møtes på cafe på Kolboten senteret neste uke ?
Mamma til 2j Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Nyinnflyttet på Kolbotn jeg også. Skal ha en liten en i mai:-)
monty12 Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Noen som fortsatt er interessert i å treffes? Er nyinnflyttet til Kolbotn, 31 år og fikk en datter i januar 2012. Vil gjerne ha noen å trille tur, gå på kafè etc med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå