Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Hva sier dere jenter? Er 5 uker på vei og er vel litt redd kjenner jeg
BABY-JENTE Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Hva sier dere jenter? Er 5 uker på vei og er vel litt redd kjenner jeg Var på macdonalds i dag. Smakte godt, det. Gjør det ca 1 gang i måneden.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Spis akkurat det du har lyst til du. .. Bare pass på å variér godt :-)
mikå Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Tror den maten er like farlig om man ikke er gravid
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Tror den maten er like farlig om man ikke er gravid Bra skrevet, bare tenkte på om kjøttet er godt nok stekt og slikt. Husker jo ingenting fra sist jeg var gravid! Hehe men takk jenter, da skal jeg spise der med god samvittighet
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Jeg jobbet faktisk der før kjøttet er godt nok stekt , det er strenge rutiner til hvordan og hvor lenge kjøtt skal stekes og til hvilke temperaturer for å ungå ekoli og alt det der . Det er ikke den beste maten men den er god da hihih
Nyttårs barn Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Det går nok greit det, sålenge du ikke spiser der hver dag. McDonalds av og til er greit.
BareMas Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Pomfrien på mcdonalds var det som gjorde at jeg i det hele tatt fikk mat i kroppen de første 6-7 ukene av svangerskapet Kan ikke komme på å ha hørt noe særlig om at folk har blitt syke av mcdonalds sin mat, så spis med god samvittighet
Lille Tordivel Skrevet 7. februar 2012 #10 Skrevet 7. februar 2012 Hadde ikke overlevd uten mcdonalds de første ukene hvor det eneste jeg orka var wrap snack og mc feast! Spiste nesten hver dag i fire, fem uker og det gikk fint. Gikk bare ned i vekt fordi jeg var så kvalm, og sjekka at alt var godt stekt og luktet godt før jeg spiste, er jo litt paranoid....
salt_fisk Skrevet 7. februar 2012 #11 Skrevet 7. februar 2012 Jeg gikk der en gang i uken de første ukene, slet så med kvalme og den ene menyen der var det eneste som gikk ned i magen uten å komme opp igjen. Kiloene har ikke kommet av det så er ikke bekymret. Og maten stekes jo godt, aldri opplevd rødt kjøtt der :-) Men er gått over på å unne meg noe fra Burger King en gang i blandt, et litt sunnere alternativ, og så har de jo bacon på menyen ;-) Bare husk å variere litt innimellom ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå