Gå til innhold

Vært på tidlig UL idag =D


*Idae123

Anbefalte innlegg

Vært på tidlig UL idag, og der så vi en liten reke som lå der med et hjerte som dunka <3 <3 er så utrolig lykkelig...

 

Fått ny UL time 20 Mars =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært på tidlig UL idag, og der så vi en liten reke som lå der med et hjerte som dunka <3 <3 er så utrolig lykkelig...

 

Fått ny UL time 20 Mars =)

 

Så utrolig koslig :) Hvor langt på vei er du? Var på første UL i uke 7 og skal igjen i morra. Håper Bønna har vokst litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spira ble målt til 5+5, men får ikke det til å stemme overens med når jeg fikk mens, og når jeg hadde eggløsning, så det kan tenkes at den ikke har vokst så mye som av og til er normalt, Så gidder ikke å forandre på noe termin dato eller noe før ordinær UL.

 

også er jo embryo 2 uker mindre enn det moren er.. om dere skjønner hva jeg mener??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi såpass stor forskjell ja. Da jeg var på Ul var jeg 7+2 og UL viste 7+0 Så var ikke store forskjellen. Jeg ville jo tro at spira vokser litt ujevnt og. Har hørt flere som sier det hvertfall at de voser mer i perioder og mindre i andre. Kan jo være det jevner seg litt ut til neste UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp.. for jeg får ikke ting til å stemme.. for spira ble til 1-2 januar.. og når jeg blotter dette inn på kalkulator så får jeg 25 sept som termin dato og at jeg er 7 + på vei... Plotter jeg inn sånn at det blir 5+5 så stemmer ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde UL viste mors termin... altså hvis spiren er 5+5 fra befruktning er mor 7+5 sånn ca... Så hvis spiren viser 5+5 er du egentlig bare 5+5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spira var 5+5.. men det stemmer ikke over da jeg fikk mens og når jeg hadde eggløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se spira har vokst mye til neste gang og tatt deg igjen :)

 

 

Jepp... blir greit å se hvor stor den har blitt 20 mars =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du så en liten sprellende reke:) jeg har termin 22.sept og er 6+5 i dag...hvordan kan du være 7+1 da?? Egget mitt ble befrukta 29 desember;) ikke vært på no ul ennå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du så en liten sprellende reke:) jeg har termin 22.sept og er 6+5 i dag...hvordan kan du være 7+1 da?? Egget mitt ble befrukta 29 desember;) ikke vært på no ul ennå da...

 

 

Jeg går ut ifra www.terminkalkulator.com den er mest korrekt leste jeg =) Prøv å plott inn ting der.. =) Den stemte best overens med meg i hvert fall, i forhold til de andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du så en liten sprellende reke:) jeg har termin 22.sept og er 6+5 i dag...hvordan kan du være 7+1 da?? Egget mitt ble befrukta 29 desember;) ikke vært på no ul ennå da...

 

 

Jeg går ut ifra www.terminkalkulator.com den er mest korrekt leste jeg =) Prøv å plott inn ting der.. =) Den stemte best overens med meg i hvert fall, i forhold til de andre..

 

 

 

Hun jordmora som jeg var hos som tok UL, fikk 7+1 på det hjulet sitt at hun gikk ut ifra at jeg fikk mensen 13 desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom frem til 6+5 på meg den også, vi får sikkert såpass forskjellig fordi vi har så forskjellige sykluser..jeg har bare 27 dagers sykluser...og fikk mensen 16. Des....:)

Uansett er det jo kjempe fint å se en liten levende baby! Blir jo spennende for deg å se på ny ul og:) vi skal på første ul 1/03:) og gleder oss veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom frem til 6+5 på meg den også, vi får sikkert såpass forskjellig fordi vi har så forskjellige sykluser..jeg har bare 27 dagers sykluser...og fikk mensen 16. Des.... :)

Uansett er det jo kjempe fint å se en liten levende baby! Blir jo spennende for deg å se på ny ul og:) vi skal på første ul 1/03:) og gleder oss veldig!

 

 

Jepp for jeg har 31 dager =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så kommer ungen når den er klar :) Og det vel kanskje vanlig og gå over for førstegangsfødende og ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så kommer ungen når den er klar :) Og det vel kanskje vanlig og gå over for førstegangsfødende og ???

 

 

Jeg gikk 1 uke over tid med førstemann, så får se hva som skjer denne gangen..

 

venninna mi fikk førstemannen sin til termindato og andre mann så gikk hun noen dager over termin =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende:)

Nå gleder jeg meg bare enda mer til mandag og ul, men kjenner jeg er litt nervøs også.. hva kan man forvente å se 8+4 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL på torsdag, fikk da 9+4 et par dager mindre enn dato for siste mens tilsier...men det er jo sikkert fordi jeg har litt lang syklus. Veldig stas, driver å lurer på om jeg skal ta en ny UL om tre uker igjen, så fryktelig lenge å vente til April!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk å se at det er en utvikling inni der hvertfall :) Tenkte jeg skulle prøve å holde meg til offisielle ultralyd ca 18 uker, men det er lenge å vente ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...