Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 sitter å lurer på en bil av denne typen.. Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 ja, den er topp: mannen min elsker den!!! litt stor for min del, men jeg liker jo små konebiler:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Er for øvrig en 97 modell, og etter som jeg kan se på nettet så er det en veldig god bil... Flere?? HI
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Jeg hadde en sportage 2000 modell i fire år. Det var en veldig god bil, og faktisk den eneste som startet hos oss da vi hadde 28 minusgrader, trass i at den ikke hadde motorvarmer. MEN, sportage har et stort problem med rust i bensintanken, det bør du være klar over, så sannsynligheten er stor for at den må skiftes en eller flere ganger i løpet av bilens levetid. Og min hadde også et problem med radiatoren, så den kokte etter oppoverbakker hvis jeg ikke kjørte full varmevifte inni bilen. Litt plagsomt på sommeren ABS-bremsene funket litt sånn når de ville, kunne finne på å slå seg inn på en fin, tørr sommervei, mens når det var holke og blåis så var det tydeligvis ikke behov. Vi fant aldri ut av hva som var galt der. Men alt i alt en god bil! Veldig behagelig å kjøre. De fleste bruktbiler får jo litt "sjel" etterhvert, men det er jo sånt man må regne med
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Vi har en 2011 modell. Er kjempefornøyd! 7 års garanti, og lavt diselforbruk. Eneste negative er at den er litt uoversiktelig med breie "lister" ved frontruta og store sidespeil.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Kia Sportage er det nærmeste vi har kommet forferdelig drittbil! Vi har hatt. Advarer på det sterkeste, særlig når det er snakk om såpass gammel bil som 97-modell. Jeg garanterer at dere finner en mye bedre bil i markedet, til samme pris, som Sportage'n.
simba>>>3gutter Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 Vi har en 2011 modell og er kjempe fornøyde, men ville aldri ha kjøpt en eldre modell fordi de er det mye feil med og de ruster veldig!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2012 #8 Skrevet 2. februar 2012 Enig der.. Skal du ha en Sportage, så for all del, invester i en nyere modell! Det er masse tull med de tidligere, spesielt de som er før 2000 mener jeg å ha lest.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 2. februar 2012 #9 Skrevet 2. februar 2012 Enig der.. Skal du ha en Sportage, så for all del, invester i en nyere modell! Det er masse tull med de tidligere, spesielt de som er før 2000 mener jeg å ha lest. Tror det stemmer, ja, de eldre modellene var det skrekkelig mye tull med. Var eessuten skikkelig blikkboks, rista og skrangla fælt. Skal du ha Sportage, så bør du ikke kjøpe eldre enn 2005-06-modell.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 2. februar 2012 #10 Skrevet 2. februar 2012 Enig der.. Skal du ha en Sportage, så for all del, invester i en nyere modell! Det er masse tull med de tidligere, spesielt de som er før 2000 mener jeg å ha lest. Tror det stemmer, ja, de eldre modellene var det skrekkelig mye tull med. Var eessuten skikkelig blikkboks, rista og skrangla fælt. Skal du ha Sportage, så bør du ikke kjøpe eldre enn 2005-06-modell.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Forferdelig bil! Jeg hadde en 2003-modell tror jeg det var?.. den rusta, rista, humpa, dumpa, stoppet, kokte, skrek og bar seg... Bare tull med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå