Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Guttungen har vært hjemme fra barnehagen siden torsdag forrige uke og blir hjemme resten av uka, har lungebetennelse.. Ringte å prata med pedleder i dag siden han har vært hos legen på nytt idag og det ble bestemt at han er hjemme resten av uka. da spurte jeg om ho kunne ta med ulldressen og utedressen og legge ved postkasse når ho skulle hjem i dag. Var det frekt? Ho bor 3 hus bortenfor meg, så ho kjører rett forbi og trenger ikke ut av bilen engang hvis ho legger den ved postkassa. Ho sa det var greit ho altså. Grunnen til at jeg trenger er at bilen skal på verksted på fredag og siden han ikke skal i barnehagen må jeg trille han i vogna hjem. Vil da ha de varmeste og beste klærne på han nå når det er rundt minus 10 ute. Syter med å ta en syk unge oppi barnehagen for å hente klærne når jeg vet at han da blir trist fordi han vil være der.
Gjest Heartbroken Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Selvsagt var ikke det frekt de er jo ikke noen hellige kuer disse pedagogene, de tåler nok å gjøre en tjeneste iblant
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Om hun bor 3 hus bortenfor deg, så kjenner du henne vel? Og skulle du ikke kjenne henne, så ser jeg ikke problemet for det Uansett syns jeg ikke det er frekt i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Kjenner ho kun via barnehagen fordi vi har ikke bodde her så lenge. Jeg tok sjansen jeg og ho sa jo ja. hadde så klart aldri spurt om det var en omvei for ho. Begnyte bare å tenke på at det kansje var veldig frekt av meg og at jeg satte ho i en situasjon hvor ho følte ho ikke kunne nekte. Vil jo ikke ødelegge det gode forholde HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå