Gå til innhold

Jeg føler meg så svak..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde avtalt å ringe en idag, til avtalt tidspunkt, som jeg igjen skal fortelle om en sår barndom. Jeg har en slik angst for tlfsamtaler. Det går bra så lenge en begynner å prate, men det å ta fram mobilen, taste inn nummer, og si hei, og begynne samtalen, det er noe herk.

Personen jeg skulle ringe har prøvd å tilrettelegge alt for meg, oppmuntre meg til å ringe, og la meg bestemme tid.

Men jeg takler det ikke... Jeg er helt uvel, jeg har angst til de grader, og ikke bare for tlfsamtaler..

Jeg tenker at nå satt personen å ventet på at jeg skulle ringe, så ringte jeg aldri.

Men samtidig klarer jeg det ikke..

Jeg er så svak..

Måtte bare skrive det ned.. få litt pusterom og ellers bare trykke det litt ned fra hodet mitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, det kalles ikke svakhet men angst for å gjøre en spesiell ting. Det er kjempevanskelig å skulle gjøre noe man har angst for. Man vil så gjerne, men kroppen lystrer ikke.

Jeg føler inderlig med deg.

Klem.

Skrevet

Nei, jeg vet egentlig det. Men jeg tenker så fælt på personen jeg skulle ringe.. Hvorfor sa jeg ja, når jeg ikke kan holde meg til de, og fullføre :(

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...