Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Blir gal av det spillet, skulle jo være verdens enkleste for små barn. Men jeg klarer fankern ikke finne ut hvordan man fjerne haugene med snø, løv, jord og slikt som dekker enkelte av gjenstandene som skal finnes. Det står sikkert og blinker midt i fleisen på meg men..... Skulle gjerne hjulpet jentungen videre
Gjest irismor Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Dumt spørsmål men hvilket type spill er det? Ds, Wii ........
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Vi har det til DS, men vet at det iallfall finnes til PC også.
Gjest irismor Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Blås i mikrofonen så kanskje løvet flytter seg
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Tusen takk, du løste et stoooort problem Utrolig, verre var det faktisk ikke. Er litt flau over at jeg ikke kom på det selv, he he.
Gjest irismor Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 Hihi, skal vel egentlig ikke flire av deg. Var en 3åring som viste meg hvordan man skulle fjerne løvhaugen i Doraspillet
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #8 Skrevet 1. februar 2012 Men vi har Dora også, og det kunne jeg ha spilt i blinde. Så å blås bort ting er jeg vant med, ha ha ha. Fatter ikke at jeg ikke tenkte på det denne gangen også :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå