Gå til innhold

Lønnsutbetaling vikartimer i skole.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som tilkallingsvikar ved en skole og lurer litt på hvordan timene blir utregnet ved andre skoler. Når jeg ser på timelisten jeg har fått fra inspektør, så står det mindre enn det jeg faktisk har jobbet. Når jeg jobber 5,75 timer så blir det bestandig regnet som 5,50 timer. Det vil altså si at jeg jobber 10 minutter hver dag som jeg ikke får betalt for. Er dette vanlig? Synes det er idiotisk siden det blir noen timer i løpet av mnd jeg ikke får bealt for siden det går bort 10 minutter hver dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg runder av til nærmeste halve jeg også, men 5.75 timer ville jeg rundet av til 6 egentlig. Husk at timene blir regnet ut forskjellig, alt ettersom hvilket fag det er og om det er barneskole eller ungdomsskole.

Skrevet

Jeg ville ha spurt inspektøren hvorfor du ikke får lønn det kvarteret hver dag...

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du får ,75 eller ,5 i det hele tatt jeg... Når du er tilkallingsvikar så får du jo bare betalt for de undervisningstimene du har, og det regnes jo ikke klokketimer, men skole/undervisningstimer (altså 45 min), og jeg regner med at når du først er der så jobber du hele skoletimen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...