Gå til innhold

sommermager som har mulighet til lunsj-treff?


skorpio9

Anbefalte innlegg

hei,

jeg har termin den 8. juli!! Jeg kjenner ingen som er gravide i området, så hvem skal jeg henge med på kafé og gå tur med når den lille kommer, eller når jeg sannsynligvis blir sykemeldt med bekkenløsning etterhvert??

For øyeblikket jobber mannen min kveldsvakter så det er vanskelig å få til kveldstreff, er det andre her som har mulighet til lunsjtreff i byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg har også altfor god tid på dagtid, så om du vil møte en augustmage (termin 14 august) så hadde det vært veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Når og hvor passer det? Hva med fredag om en uke? Bare blåbær på Solsiden for eksempel, eller Ni Muser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag passer bra :-) Spiller ingen rolle hvor, jeg har aldri vært på ni muser, men prøver gjerne :-) Hvilken tid passer for deg/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært koslig med treff :-) Slutten-av-august-mage her... Men fredag passer dessverre ikke, går av nattvakt... :-) Men dere får kose dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, da kan du være med neste gang? Kanskje du kan foreslå neste gang når det passer for deg? Da synes jeg vi kan treffes på Ni Muser klokken 12:30 på fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ;)

 

Men kan vi møtes litt tidligere? Må hente i barnehagen litt tidlig neste fredag. Blir det tidlig med 11.30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg bor også i Trondheim og har termin 7. juli. Vet ikke om jeg får det til nå på fredag, men vil gjerne treffe andre ventende etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11:30 passer fint for meg iallefall :)

Har dere vært på slike treff før? Hvordan kjenner vi igjen hverandre? :-) Er som dere kanskje skjønner rimelig ny på dette ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

da ser det ut til at vi i alle fall blir en 3-5 stykker? Det går fint å treffes klokken 11:30. Da snakkes vi på Ni Muser! Jeg kan reservere et bord under "BIM-treff" bare sånn at alle kan finne ut hvor vi sitter.

 

Jeg har ikke vært på treff her i byen før. Jeg var gravid i Bergen med førstemann(jente) for tre år siden og det var veldig koselig å bli med på BIM-treff selv om jeg ikke hadde truffet folk på "den måten" før :D Veldig lurt å ha noen venner i nærheten som får baby samtidig!

 

Fint om dere sier ifra hvis dere plutselig ikke kan!

 

 

 

 

 

Jeg vil være med på treff! Tror jeg har mulighet på fredag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten litt vanskelig å holde tellingen når det er mange anonyme, siden jeg ikke vet om dere sier noe flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har også termin 8.juli. Kjenner ingen som er gravide her i Trondheim, så det hadde vært fint å bli kjent med noen. Jeg skal se om jeg får tid til å komme på fredag. Sitter å skriver oppgave på dagtid, men hadde vært fint med en pause sånn i 12-tida. ;-) Da snakkes vi kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da har jeg reservert et bord til klokken 11:30 selv om det sikkert ikke strengt tatt er nødvendig! Snakkes i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Jeg er også fra Trondheim og har termin 8.august. Skulle gjerne blitt med, med jobber mandag, onsdag og fredag. Kanskje vi kan møtes en tirsdag eller tordag senere? Kos dere i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke får til å gå på dette treffet kan jo melde dere på treffet som jeg har skrevet?

 

Har ikke bestemt noe dato eller tid ennå så jeg åpen for forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...