LilleBille:') Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Har ei datter som legger seg rundt 1800-1830. Hun har alltid sovet til rundt klokken 06.30-0700. Nå i 2 mnd har hun våknet 0430-0500. Føles ut som om jeg står opp på natta og jeg er helt i koma. Grunnen til at hun legger seg så tidlig er vel strengt talt fordi det bare har blitt sånn. Hun er stuup trøtt ved den tida og har tidligere opplevd at og prøve og drøye gjør at alt blir et skrik og baluba. Har ikke prøvd og drøye tiden noe nå de siste 2 mnd da. For jeg er usikker på om det er mulig og endre mønsteret. Er det noen som har vært i samme båt, og klart og endre dette? Det er klart at hvis det ikke er mulig så må jeg jo bare finne meg i det hehe.. Men er det noen der som har noen råd ang dette?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Om du skal skal legge henne senere, så begynn i det små. Er det vi har gjort her. Begynn å strekk tiden ut et kvarter, så gjør du det noen dager, så et kvarter til i noen dager.. Er jo bare å prøve. Er jo ikke rart om hun er trøtt kl 1800 når hun våkner 04.30 og er klar for morgnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå