Gå til innhold

Det jeg misliker mest med syk baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er at det jo klin umulig å få i ungen mat!

Har prøvd i 3,5 time nå uten hell. All melka bare renner ut på siden og når jeg tar ut flaska spytter hun ut det hun har i munnen. Jaja. Hun spiser vel når ho blir ordentlig sulten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er barnet da?

Skrevet

3,5 mnd. Sutrer ikke og er i godt humør

Skrevet

Da går det nok bra;)

Bare se til at det kommer tiss i bleien i ny og ne, slik at hun ikke blir dehydrert.

Går jo også an å koke opp litt vann (1dl vann+1 ss sukker), og se om hun vil drikke det. Da får hun ihvertfall i seg noe.

Skrevet

Takk for tips :) Kanskje jeg skal prøve det. Det er jo søtere. Jeg kan jo også prøve å gi sviskesaft for det er ho veldig glad i, men det er kanskje ikke så lurt om ho bæsjer masse nå :)

Skrevet

Kanskje ikke smart med masse bæsj nå nei, men litt sviskesaft gjør sikkert ingenting:)

Sukkervann fungerte veldig bra her, brukte det faktisk også mot magesmerter (da det er smertestillende for de små). Kjøpte engangssprøyter på apoteket, og sprøytet det inn i munnen hennes når hun nektet å ta det. Ellers så gav vi det på en liten tskje.

Men husk å avkjøl det litt først da:)

Skrevet

Fikk i henne en halv flaske melk nå hvertfall så prøver litt mer senere :)

Skrevet

Enig! Her har lille frøken på 8 mnd spist 1,5 porsjon mat til sammen på to dager.... Jadaaaa.... Mor er bekymret men heldigvis drikker hun masse vann. Hvor lenge kan disse små gå uten mat??

Skrevet

Enig! Her har lille frøken på 8 mnd spist 1,5 porsjon mat til sammen på to dager.... Jadaaaa.... Mor er bekymret men heldigvis drikker hun masse vann. Hvor lenge kan disse små gå uten mat??

Ikke veldig lenge, men det mest kritiske er jo væske. Følg med på allmenntilstand, ikke nøl med å kontake lege - har vært gjennom sykehusinnleggelse for intravenøs næring med 9 mnd baby etter to dager med diarre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...