Gå til innhold

Mitt største mareritt...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde meg vondt å lese denne saken. Tenk at barnet har levd der alene sammen med sin døde mor... :( Alle burde ha noen som reagerer dersom man ikke gir lyd fra seg på noen dager... :/

Skrevet

Ufattelig trist!! :(

 

Prøver ikke å tenke på slike ting, har selv en datter på 1 år, men jeg kjenner at jeg er glad for at jeg bor i et hus som er lytt (har leieboere over meg) og at jeg har gode naboer som vil komme til å savne oss om de ikke ser oss på en dag eller to.

En mager trøst, men dog.....

Skrevet

Å herregud sÅ grusomt!! Verste jeg har hørt! Æsj Æsj Æsj, tenk den lille babyen ved siden av sin rÅtnede mor.... som dør av sult.. det er for grusomt Å tenke pÅ!

Skrevet

Hva pokker skjer med naboer da?

De må jo ha hørt babyen skrike? Den har jo dødd der.. skreket seg ihjel.. ved siden av sin døde mamma...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...