Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Og da mener jeg ikke form og fasong. I ammeperioden følte jeg at de "tilhørte" barnet, og mannen fikk bare holde seg langt unna. Nå etter amming, så føler jeg fortsatt at de liksom er til noe helt annet, så orker ikke helt at de blandes inn i andre aktiviteter..Hvis dere forstår. Føler meg kjemperar.. :-s er det flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Det går over etterhvert. Skjønner hva du mener, for sånn hadde jeg det også, men det går seg til:-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Vel nei har ikke tenkt på puppene på den måten... Her har de blitt skikkelig stygge og laaaange/blaute så jeg har begynt å sove i bh. Liker heller ikke at mannen tar på dem, føler de er så ja... usexy. Hadde 85dd før jeg ble gravid, så du kan jo tenke deg hvordan de så ut etter jeg var ferdig med amming Er det lenge siden du sluttet å amme? For kanskje det hjelper litt hvis du får litt avstand fra ammeperioden? Kjøp deg en push up bh som er litt fin, og en topp som er litt utringet... Kanskje du etterhvert ser på dem på en litt annen måte? Si at mannen kan ta på dem , men ikke sutte slikke... Det kan jo bli litt turn of for deg, da du forbinder det med ammestundene dine og ikke sex Har egentlig ingen andre råd altså Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Takk for svar. Og godt å høre det er flere som meg. Sluttet å amme for ca. en mnd siden. Har alltid vært velsignet med store hengepupper, så overgangen ble ikke stor for meg. De ser akkurat ut som før... :-p Hehe.. *sukk*
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Her syns jeg også det er merkelig, sluttet å amme for 3,5 mnd siden. Har ikke så veldig mye sexlyst da, så det hjelper heller ikke på.. Men ja, det føles ganske feil enn så lenge, at puppene skal brukes til andre ting enn amming... Håper det går seg til... Og puppene har blitt mye mer slunkne etter 6 mnd fullamming ja, selv med silkoninnlegg
Dragonfly81 Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Hallo! De kan ikkje forventa at puppene sprett opp att etter EIN og TREKOMMAFEM mnd etter ammeslutt!? Dei sprett aldri heilt opp att, for all del, men dei BLIR litt betre etter kvart, når kroppen og feittfordelinga kjem seg. For ikkje å snakka om at hjernen får litt lenger pause frå amminga, så de ikkje berre tenkjer på dei som matstasjonar. Gje det eit halvt års tid, og gjer som det vart føreslått over her: kjøp ein god og lekker bh!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 Ja sånn følte jeg det også ganske lenge. Men det går faktisk over. Helt sant.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. februar 2012 #8 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har aldri tent på puppeknaing. Mannen må gjerne både suge å slikke, men det gir meg overhodet ingenting. Jeg prøver å tenke en plass på kroppen som gir meg samme følelsen, men tror nok at puppene er mine minst erogene soner. Det har fint lite med amming å gjøre da, siden det alltid har vært sånn.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #9 Skrevet 1. februar 2012 Det hadde vært en solid bonus om de hadde spretti noe som helst sted, særlig ettersom de alltid har vært store, tunge og henger rett ned. Poenget var følelsen av hva man "bruker" dem til ;-) Har aldri gitt meg heller særlig mye, men mannen liker dem, så da burde han jo på en måte få lov.. litt.. Var bare det med at det føles helt galt (nå etter amminga)! Men, igjen, fint å få svar så jeg ser at det er "normalt". :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå