Alessandro+baby i magen :) Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2012 Er kjempe svimmel og sliten om dagen og stikking i underlivet hmmm
Barn 4 :) Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Positiv er positiv samme kor svak den er.. ( som regel) hvilket merke er de??
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2012 Clear blue tenkte det jeg også .... Hmm kansje jeg skal vente en uke eller så før jeg tar en til
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2012 Eeehm det er ganske vanskelig å si , den kommer aldri når den skal :/ meen kansje 1uke , er ikke helt sikker . Har vært så rar i det siste ganske svimmel og har hatt sånn mensen. Aktige smerter ikke sterke men fortsatt , stikking i underlivet trøtt liten oppblåst og sånn er jeg aldri , jaja vi får vente å se
Barn 4 :) Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 hmmm... eg trur du e gravid eg ta en test i morgen tidlig med morgen urin
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2012 Jaaa skal se om jeg tør hihi eller så venter jeg noen dager til
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. februar 2012 #9 Skrevet 1. februar 2012 krysser fingrene for deg legg ut bilde da
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2012 Will do jeg tror jeg skal tvinge meg selv til å vente 1 uke så jeg er sikker
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. februar 2012 #11 Skrevet 1. februar 2012 jeg viste ikke at jeg var gravid,trodde jeg hadde hatt tr. men da kjente jeg skikkelig murringer. ømme pupper å ikke minst at noen lukter reagerte jeg ekstra på xxxxxx alt jeg har for deg
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 1. februar 2012 Ja jeg vet ikke men har en mistanke , jeg har liksom hatt mensaktige smerter ikke sterke men jeg kjenner det hele tiden , kjenner liksom eggstokkene hele tiden hahahaha om du skjønner og ganske svimmel utover kvelden vi får håpe det er en liten spire som driver å fester seg m og at det er grunnen
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 2. februar 2012 #13 Skrevet 2. februar 2012 clearblue er dessverre kjent for å gi falsk positive tester. men da er de veldig svake.. men for all del, er de med svak positiv test på clearblue som virkelig er positive. håper du er en av dem.
snuppo Skrevet 2. februar 2012 #14 Skrevet 2. februar 2012 klar for nr 2 : er det ikke for at folk tester alt for tilig, og det kan være kjemisk, egget streifer livmorveggen og det er nok til å gi utslag for testene er for ømfintlige.
Novembernurkimagen<3 Skrevet 2. februar 2012 #15 Skrevet 2. februar 2012 Snuppo, jeg tror det. Egget blir jo ofte befrukta, men bare en mindre andel får godt feste og utvikler seg til et levedyktig svangerskap. Testene slår vel ikke ut uten hcg. Jeg håper at du Alessandro får sterkere og sterkere tester!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #16 Skrevet 2. februar 2012 Å det håper jeg også !!! Hvis ikke så tror jeg at jeg er syk eller noe sånt er så kjeeeeeempe svimmel om dagen
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 11. februar 2012 #17 Skrevet 11. februar 2012 nå må du snart teste igjen NYSGJERRIG
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #18 Skrevet 11. februar 2012 Jeg veeeet venter mens ca.imorgen eller noe rundt der men har altså ingen mensmurringer eller noenting så jeg venter til mandag og kjøper en test da hvis tr ikke har dukket opp skummelt !!!!!! Hvordan går det der borte da ???
Krokka Skrevet 12. februar 2012 #19 Skrevet 12. februar 2012 Dette var en spennende tråd! Jeg har det akkurat på samme måten. Har gått på p-piller, men fikk "tanta" på besøk 16.jan. (en mandag). Skulle ha fått det den 20. (fredag) så jeg fikk det litt tidligere enn vanlig. Sluttet å ta piller fra tanta kom, og satte i gang med å lage barn. Nå har jeg enda ikke fått noe mens, og den skulle vel strengt tatt ha kmmet på mandag 6.? Jeg har tatt 6 (!) tester, og alle er negative. Men jeg pleier aldri å gå så lenge uten å få mens..Kan det være at jeg enda ikke har fått hcg? Jeg vil bare vite om jeg er gravid eller ikke! Hvordan er det forresten med forskjelige tester? Jeg har tatt både CB og noen billigtester kjøpt på nett.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #20 Skrevet 12. februar 2012 Noen produserer jo hcg litt senere en andre så det er fortsatt håp så lenge tr ikke kommer . Jeg venter mens idag men ingen tegn på det enda håper den holder seg langt unna meg !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå