Gå til innhold

DS, Hello Kitty og lignende spill til småjenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en jente som har sike spill til sin DS? Hvordan er disse spillene? Hva går de ut på, og er det enkelt å forstå for et lite barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke så vanlig med slike spill? Tenker i samme kategori også. Zhu-zhu pets, eller hva de nå heter og lignende spill.

Gjest irismor
Skrevet

Søta på 5 år har:

Dora - små spill med telling og div

Hello Kitty - shopping og klær

Tingeling - lete etter ting og tang og småspill

Smurfene - bare små spill

Little pet shop - lete etter ting og venner

Knerten - spiller mange småspill og vinner vaffelhjerter

Prinsesser Disney - samle diamanter og penger

Flåklypa - suverent for mamma'r :)

Gjest irismor
Skrevet

Zhu-zhu pets - mate og leke med små hamstre/marsvin. Søta elsker spillet. Men lyden er til å bli nervevrak av.

Skrevet

Tusen takk for kort oppsummering Irismor :)

Vesla er enda for liten til DS nå, men gikk fordi et Hello Kitty spill på butikken forleden, og har ikke sett det før. De har sikkert eksistert lenge, men med bare gutter fra før som overhode ikke er interessert i kattekreket, har jeg liksom ikke registrert det, hehe... Men vesla på 2,5 år er helt forlikt i denne figuren, og jeg lurte bare litt på hva det gikk ut på og når hun evt vil mestre det. Siden alle brødrene har DS blir det nok til at hun får enten til 3 års-dagen,eller til jul igjen, og det hadde vært greit med spill til som er innenfor hennes interesseområde. Hun er ekstremt jentete av seg. Fikk beskjed i bhg i går at hun hadde fått være inne på storebarnavdelingen og hadde der lekt i timesvis med disse her zhu-zhu-greiene. Synes det er så tidig. At barn kan være så ulike...

Tror du en på 3-3,5 år vil klare noen av de spillene du ramser opp?

Gjest irismor
Skrevet

Zhu-zhu pets vil nok garantert mestre, Dora også.

Kanskje Knerten, kattekreket ville jeg ventet med ;)

Flåklypa er nok mere for mor enda :)

Tingeling og Disney prinsesser ville jeg ventet litt med.

Little pet shop er nok veldig tidlig, hver gang søta spiller det så må vi sitte å lese hva som skjer for henne.

Skrevet

Ok, da er jeg mye klokere, tusen takk for at du tok deg tid Irismor! Har bommet på spill før, og det er utrolig kjipt når barnet får et spill og gleder seg til å spille, og så forstår de ikke noe av det... Så greit å unngå det liksom. Da noterer jeg meg zhu-zhu pets og dora bak øret :) Ellers har vi jo alle mulie Super Mario spill ol, men det fenger henne ikke så mye når hun ser på brødrene. Hun har fått en gammel DS som virker litt av og på som hun trykker litt på innimellom, og har da i Mario Cart fordi at der kan hun være "pinsessen", men hun skjønner jo ikke et pøkk av det da. Liker bare å se på "pinsessen", hehe...

Gjest irismor
Skrevet

Bare hyggelig, har også noen bomkjøp på spill.

Josefine er også bra spill, men vent til hun er rundt 5.

Zhu-zhu pets er enkelt, hamstern får et bilde over seg. Det viser om den er tørst, sulten, trøtt, må på do eller vil leke.

Pass på når du kjøper Dora at det er norsk tale!

Ligger her rett ut med bena i været pga en prolaps som absolutt ikke er samarbeidsvillig og en influensa på inmarsj.

Så det er bare hygglig å kunne hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...