Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #1 Skrevet 1. februar 2012 Seksåringen her pusser tenna selv. Han foretrekker det og er veldig nøye med tannpussen. Er det for tidlig?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Som du ser i det andre innlegget her så anbefaler de at barna skal ha hjelp helt opp til 14-års alder! Men 10-12 år er det som jeg har hørt tidligere. En 6-åring er altfor liten i hvertfall. Vi har så vidt begynt å la 9-åringen få pusse helt selv 1-2 dager i uken, men han er egentlig litt liten enda han også.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Det vet jo du best. Så lenge du ser at resultatet er bra, er det ikke for tidlig.
lille sprelle Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 La ham pusse om morgenen og så pusser du om kvelden. Husk tranntråd om det er noen tenner som står tett
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Jeg lar både 4 og 8 åringen pusse selv. 4-åringen går jeg over tennene på etter at hun har pusset selv hver dag 8-åringen går jeg over tennene til alt fra 3 til 7 ganger i uken. En 6-åringen pusser ikke tennene sine godt nok selv, det blir garantert hull og det er kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå