Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg er andregangs gravid... to uker til termin. Tenkte her om dagen at jeg ikke føler meg sikker på hvordan kynnere kjennes ut. Høres kanskje rart ut!.. men... Kanskje jeg ikke har hatt (noe særlig) kynnere.. Er det i så fall et dårlig tegn? eller, er det sannsynlig at jeg bare ikke vet hva det er og dermed ikke identifiserer dem? Kan noen forklare meg?
Fru.Vestavind Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Kynnerar kjennest som regel kun ved at magen blir hard(må gjerne kjenne på magen med hendene for å merke dei). Men dei varierar får person til person og frå svangerskap til svangerskap. Dei kan vere kraftige, slik at ein kjenner godt at magen strammar seg. Og somme kan vere nokså ubehagelege. Så er muleg du har hatt kynnerar utan å merke det;)
Frenzia Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Mine kynnere starter med et form for sug i buken. Akkurat som om jeg blir litt sulten og tom, og litt svimmel og lett i hodet. Deretter strammer magen seg, og jeg klarer ikke å bøye meg fremover, men må bare heve brystet for å få plass til magen. Noen ganger varer en kynner bare veldig kort, andre ganger holder det på hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå