Gå til innhold

Ikke ETT eneste symptom! Flere som har det sånn?


Hybelkanina

Anbefalte innlegg

Husker ikke når jeg begynte å merke noe sist, men mener å huske at jeg var stuptrøtt allerede helt fra starten.

Er vel snart seks uker, ikke er jeg kvalm, ikke er jeg trøtt, ingen ømme bryster og formen er egentlig bare helt på topp.

Trener som tidligere, og det eneste jeg har kjent er et litt ubehagelig strekk nederst i magen (sikkert i de båndene som holder livmoren på plass) når jeg står i "planken" under trening.

 

Blir nesten slik at jeg glemmer at jeg er gravid, og begynte nesten å lure på om jeg kanskje ikke er det allikevel..;) Men tok en ekstra CB-test med ukeindikator, og etter den å dømme har ihvertfall HCG-nivået økt som det skal.

 

Skal sikkert ikke klage, for det kommer vel fort nok ubehagelige symptomer.

Er det flere som opplever å ikke kjenne noen verdens ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-) samme her også!! Sist hadde jeg flere symptomer... men nå har jeg ingenting!!! Fikk jente sist:-) hva fikk du sist da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. henger meg med her jeg også.. Har noen men få symptomer som trøtthet, uteblitt mens, og noe kvalm...

 

Var så og si symptomfri i mitt første svangerskap også...

Fikk gutt, men er mer kvalm nå enn det jeg var når jeg skulle ha guttungen

 

Tok en ekstra clearblue test med ukesindikator jeg også akuratt for å sjekke om HCG hadde øket. Fikk 2-3 med morgen urin første gangen jeg tok sånn test, og fikk 3+ med dag urin her om dagen.. Var på tidlig UL idag og der var det liv =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ingen symptomer. Er jo veldig glad for at jeg ikke er kvalm, men skulle ønske jeg hadde noen symptomer som tilsa at alt var bra inni der. Når jeg var 4 uker måtte jeg tisse ofte, hadde ømme pupper og såre brystvorter. Nå er alt borte.

Skal på UL på fredag og kjenner jeg grugleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt på dette. Men husker det var slik med nr. 1 også. Men jeg merker jo innimellom at her er det noe på gang der nederst i magen, litt strekk her og der. Og når jeg tenker meg virkelig godt om, så innser jeg at jeg er mye oftere på do enn før, og at trøttheten som har slått meg som en bølge ikke bare er fordi det er travelt på jobb. Men disse tegnene er så subtile at jeg kan man ganger undre meg over om jeg faktisk er gravid. Neste fristende å ta en test, men jeg skal holde meg til legeundersøkelsen. Når får dere time til første kontroll der dere bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...