Gå til innhold

Tidspunkt for barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette er et tema som er diskutert mange ganger.

Vil gjerne ha masse innspill på hvilket av disse alternativene dere foretrekker (forresten er det e fireårsdag der barna kan bli igjen alene uten foreldre):

lørdag kl 12-14

lørdag 14-16

lørdag 13-15

lørdag 15-17

søndag 12-14

søndag 14-16

søndag 13-15

søndag 15-17

si også gjerne hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne jeg, for det lurer jeg på og :)

Skrevet

Jeg vet dette er et tema som er diskutert mange ganger.

Vil gjerne ha masse innspill på hvilket av disse alternativene dere foretrekker (forresten er det e fireårsdag der barna kan bli igjen alene uten foreldre):

lørdag kl 12-14

lørdag 14-16

lørdag 13-15

lørdag 15-17

søndag 12-14

søndag 14-16

søndag 13-15

søndag 15-17

si også gjerne hvorfor.

Lørdag når som helst er fint, men helst fra 15 eller 16. Da kan vi bruke formidagen til å gjøre noe sammen, en skitur, en tur i svømmehallen eller liknede og så gjøre ukas handling mens barnet er i bursdag.

Søndag liker jeg ikke at det er bursdager. Den dagen er i utgangspunktet "familiedag" hos oss. Skal det være på en søndag bør det i hvertfall være enten så tidlig at barna er hjemme før 12, for eksempel "frokostbursdag" fra 9 til 11 er nesten ok, eller så bør det være senest mulig, for eksempel 16 til 18. Da rekker man å gjøre noe tidligere på dagen. Søndager mellom 12 og 15 er dessidert værst. Det ødlegger hele søndagsprogrammet for hele familien.

Skrevet

Når som helst i helgen er greit for meg.

Helgen er så lang at et par timer kan vi lett avse til favorittsysselen til ungene.

Men lørdag 13 -15 er kanskje favoritten. Da kan vi ta en rolig morgen, jeg kan gjøre noen ærender mens barnet er i bursdag og det er nok igjen av dagen etterpå til både å dra en tur å bade og mate ender....

Eneste forslaget jeg ikke hadde likt, er frokostbursdag fra 09. Da er vi fremdeles i pysjen. Men hadde ordnet det fordet selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...