Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg vet dette er et tema som er diskutert mange ganger. Vil gjerne ha masse innspill på hvilket av disse alternativene dere foretrekker (forresten er det e fireårsdag der barna kan bli igjen alene uten foreldre): lørdag kl 12-14 lørdag 14-16 lørdag 13-15 lørdag 15-17 søndag 12-14 søndag 14-16 søndag 13-15 søndag 15-17 si også gjerne hvorfor.
Koala *g07* Skrevet 1. februar 2012 #2 Skrevet 1. februar 2012 Dytter denne jeg, for det lurer jeg på og
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Jeg vet dette er et tema som er diskutert mange ganger. Vil gjerne ha masse innspill på hvilket av disse alternativene dere foretrekker (forresten er det e fireårsdag der barna kan bli igjen alene uten foreldre): lørdag kl 12-14 lørdag 14-16 lørdag 13-15 lørdag 15-17 søndag 12-14 søndag 14-16 søndag 13-15 søndag 15-17 si også gjerne hvorfor. Lørdag når som helst er fint, men helst fra 15 eller 16. Da kan vi bruke formidagen til å gjøre noe sammen, en skitur, en tur i svømmehallen eller liknede og så gjøre ukas handling mens barnet er i bursdag. Søndag liker jeg ikke at det er bursdager. Den dagen er i utgangspunktet "familiedag" hos oss. Skal det være på en søndag bør det i hvertfall være enten så tidlig at barna er hjemme før 12, for eksempel "frokostbursdag" fra 9 til 11 er nesten ok, eller så bør det være senest mulig, for eksempel 16 til 18. Da rekker man å gjøre noe tidligere på dagen. Søndager mellom 12 og 15 er dessidert værst. Det ødlegger hele søndagsprogrammet for hele familien.
It's all about me Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Når som helst i helgen er greit for meg. Helgen er så lang at et par timer kan vi lett avse til favorittsysselen til ungene. Men lørdag 13 -15 er kanskje favoritten. Da kan vi ta en rolig morgen, jeg kan gjøre noen ærender mens barnet er i bursdag og det er nok igjen av dagen etterpå til både å dra en tur å bade og mate ender.... Eneste forslaget jeg ikke hadde likt, er frokostbursdag fra 09. Da er vi fremdeles i pysjen. Men hadde ordnet det fordet selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå