Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg er i uke 19, har siden uke 16 hatt mye kynnere. Skal på andre kontroll nå på fredag, og hele tiden tenkt at dette ikke er noe å bekymre seg over. De blir hyppigere og hyppigere, flere ganger om dagen, og de kommer nå også når jeg sitter stille, ikke bare reiser meg fort e.l. Må si jeg har tatt meg vann over hodet denne gangen, 100% jobb OG deltidsskole, pluss at jeg har lillemor på 2,5 å ta meg av (heldigvis ikke alene). Første svangerskap hadde jeg hypermesis, det bare rett inn på sykehuset for intravenøs. Var sykemeldt hele svangerskapet, så det føles så deilig å være oppegående nå.. Men ender dette også i sykemelding? Hva ville du gjort om det var deg?
Mamma til tre gutter Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 dette er mitt 3 svanerskap og har hatt masse kynnere, har blitt sjukemeldt fra uke ca 20 i alle svangerskap.. ikkje full sjukemelding men en til to dager i uka fram til fødsel. er ikkje farlig men det er kroppens måte og forberede seg på fødsel så viss det blir masse av det kan det være du blir sjukemeldt fult.. men uansett så bør du holde deg i form og kansje ikkje sjukemelde deg fult..
Fru.Vestavind Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Har hatt mykje kynnerar så og seie heile svangerskapet (sidan 1.tri ein gong). Det er visstnok heilt normalt i følge jm. Fleirgongsgravide har visst ein tendens til å ha meir kynnerar, og merke dei betre. Men muelg det er annleis med deg, sidan du har hatt eit komplisert svangerskap før. Dessuten er jo alle forskjelleg, så det er vanskeleg for meg å vite korleis du har det;) Ta det opp med lege/jordmor, så blir du nok klokare då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå