Gå til innhold

Falsk blogg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere denne bloggen er oppspinn? Første gangen jeg var innom den var hun 15 år.. Det hadde hun skrevet både i tekst og på profilen sin. Nå er hun plutselig 19 år, venter tvillinger, har søster med kreft, dødfødt tantebarn osv...

Link: http://prettyoldfashion.blogg.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes i såfall at det at hu tenker å bruke navnet til gutten som døde på tvillingen sin er sykt!

bare for at c er byttet med k er det samme navn!

Skrevet

Det er jo ikke noe nytt at det finnes falske blogger der ute, og det er en del ting som skurrer..

Om den er ekte eller falsk er det vel egentlig kun forfatteren som vet..

Skrevet

Virker som en ungjente med litt mye fantasi... Skaper seg en dramatisk fantasiverden. Litt for mye action liksom ;-)

Skrevet

Hun skriver jo i et eldre innlegg at hun venter en jente og en gutt, mens i et nyere innlegg vet hun ikke om hun venter to jenter eller to gutter osv :P

Skrevet

Jordmor tok keisersnitt- ser man det! Dette må være fake!!

Skrevet

Jeg stusset og på det med keisersnittet.. Og at ungen da døde, men jordmor beklaget ikke.. Hadde det vært sant, så hadde det mest sannsynlig blitt en sak på det..

Skrevet

ungen, som lå i seteleie, satt fast. Så JORDMOREN måtte ta keisersnitt? Og jordmoren mente at hun hadde tatt riktig avgjørelse? Det er ganske åpenbart at dette er noe en ung frøken sitter å dikter opp. Jeg kunne sikkert gjort og tenkt på samme måte da jeg var 14-15 år...

Skrevet

Der var det mye bull og shit satt i sammenheng. Helt utrolig at noen i det hele tatt kjøper det som sannhet. Hva er egentlig poenget med falske blogger? Samfunnsprosjekt? God latter? Psykiske problemer og behov for oppdikta liv?

Skrevet

Nå er den slettet så det beviser vel at alt bare var tull og tøys :) Tipper forfatteren er en ung jente som gleder seg til voksenlivet og alt det har å by på... Men jeg syns hun gikk over streken ved å dikte om nærtfølende temaer som kreft og dødfødsler.

Skrevet

Ser man det, jeg får beskjed om at bloggen ikke eksisterer når jeg følger linken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...