Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Kjenner jeg gruer meg litt til eldste barnet begynner i SFO neste år, det er så koselig og trygt i barnehagen synes jeg! Dessuten elsker hun barnehagen. Jeg tenker at SFO er uorganisert og at ett barn som er eldre enn 1 klassing lett vil kjede seg på SFO??
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Vi har 1.klassing nå og er superfornøyd med vår sfo. Der er det både organisert aktiviteter og fri lek. De har blant annet tilbud om gym på tirsdager, "kino" på fredager, kor(ikke sikkert på dag) mm. Ti fri lek har de 6 rom de kan velge mellom med forskjellig aktivitet i alle rom. Kunne ikke vært mer fornøyd
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Vi er kjempefornøyd med sfo! Supre ansatte som virkelig er glad i jobben sin og gjør alt de kan og mere til for at ungene skal ha fine dager der. De har faste aktiviteter som barna kan være med på (svømming, gymsal, musikk, data, heimkunnskap osv), de har spillturneringer (med brettspill), ballturneringer, lager istand cafe-dager hvor de baker og koser seg. Har en unge i 5.klasse og en i 2.klasse, yngste går der fremdeles (naturligvis), og jeg har aldri hørt om kjedelige uorganiserte dager der, de vil som regel ikke hjem når de blir hentet. SFO er arena for frilek og organisert lek, barna har stor frihet til å velge selv hva de vil være med på men de blir godt passet på og har det supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå