Gå til innhold

Hopper litt inn her òg..


Månefeen ♥

Anbefalte innlegg

Termin før ultralyd var trygt innenfor Juni, men på ultalyd ble de usikker. I.o.m at mine babyer tydeligvis har lengre ben enn gjennomsnittet, vipper terminen nå mellom 28.juni og 2.juli. Sist gikk jeg 6 dager over termin, så jeg er helt rådvill om jeg skal inn her eller i juni gruppen ;) Dette blir jo spennende, føder sikkert kl 00.00 den 30.juni ;)

 

Flere som ikke har fått èn dag å forholde seg til?

 

Synes igrunn det var greit nok å bli satt en ukes tid tilbake, føler tiden går altfor fort denne gangen! Men gleder meg til å få skikkelig mage, sånn at folk ser at jeg er gravid. Har allerede fått "ja du kunne like godt bare ha lagt på deg!" av en bekjent... Hyggelig du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På vippen her også, men her vipper det mellom juli og august... Fikk først termin 2.august, men etter UL i uke 13 ble den endret til 28.juli. Skal til ordinær UL 5.mars, så får kanskje en mer nøyaktig termin å forholde meg til da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde opprinnelig termin 29.juni, men etter at jeg var på UL forrige uke, så ser det ut til at jeg hopper over til juli...

 

Har enda ingen ny termindato å forholde meg til fordi de fikk ikke målt hode på småen, så må tilbake om ei uke på ny UL, sånn at de kan fastslå terminen.

Jordmor kunne ikke si helt sikkert, men hun regnet med at jeg kom til å bli satt tilbake ca en uke (utifra mål av leggbeinet).

 

Ganske frustrerende å ikke ha noen fast dato (selv om det er +-14 dager lell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...