Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Hvordan tolker dere denne stillingen? Er det at man skal jobbe hjemmefra eller hva går jobben ut på? http://www.finn.no/finn/job/parttime/object?finnkode=32976757
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Og hva er egentlig kategoriansvar? HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Jeg tolker den som at du skal ha ansvar for hjemmekontor delen i butikken. Altså varene der. Alt i hjemmekontor kategorien som penner, skrivebøker osv.. Og jobben er i butikken.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Jeg forstår annonsen som at du skal jobbe som butikkmedarbeider og ha ansvaret for avdelingen "hjemmekontor". Altså skal du selge, bestille osv i den avdelingen som har alt fra ringpermer til stiftemaskiner. Dette er så vidt jeg kan forstå en butikkjobb hvor du jobber turnus (dag, kveld og lørdag) og har ansvaret for en av avdelingene i butikken, nemlig avdelingen med kontorrekvisita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå