Gå til innhold

ANTI-dille??


Rosarose8

Anbefalte innlegg

Klarer ikke ta på meg parfyme!! Og kaffe er blitt uaktuelt, klarer heldigvis å se på andre som drikker det...

 

Hvordan er de med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reker! Fysj. Og munnånden til gubben. åh, du inn i svarte. Jeg går med drops i lomma konstant nå, for å putte i gapet på han så fort han nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer sterkt på lukter jeg i utgangspunktet er negativ til; røyk, dårlig mat, sterk avføringslukt....

 

Og av alle ting: skyllemiddel! jo mer lukt, jo verre er det :(

Endret av Celcius73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det hardt ut over hunden vår - den må dusjes! Han lukter ikke ille sånn i vanlig målestokk, men du veiit..

 

Deodoranten til kjæresten min. Ugha.

 

Sjokolade. Blæh. (Elsker sjokolade.)

 

Røyk. Jeg dør. Jeg kan kjenne forskjelle på om kjæresten min har røyka eller ikke i løpet av dagen når han kommer hjem fra jobb. Da er det rett på badet til tannpuss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånden til mannen kann drepe en altså.. Hehehe.. Merkelig hvordan den blir så dårlig hver gang jeg er gravid?!

 

Matrester. Bæsjebleier. Gårsdagens hvitløk.

 

Åja.,. Mange ting som stinker m dagen *blærk*

 

 

ikke hadde de drops på butikken heller, jeg måå ha noenfriskt i munnen, får helt fnatt av min egen ånde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånden som går her også... Hehe ånden t mannen altså og stekelukt! Magen vrenger seg bare jeg tenker på stekos. Kaffe er skikkelig forferdelig lukt og smak det også :P

 

Mye andre ting også, er så små dårlig hele tiden at det skal ingenting til før jeg får skikkelig kvalmefornemmelse. Ugh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff... Ja gubben kom og la seg i natt etter ein fest der han hadde intatt ein god del drammer, spist råtten Islandsk hai og sittet ved siden av et bål heile natta. Det var GRUSOM lukt av han og jeg måtte bare ned på gjesterommet. huff!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kastet også ut mannen fra soverommet etter en fest for noen dager siden!! Lå jo å brakk meg ved siden av han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt som er i kjøleskapet noen ganger, faktisk.. hvis jeg føler noe har lagt der for lenge lukter plutselig hele kjøleskapet så ekkelt at jeg må kaste Nesten alt! :-/ en stk oppgitt kjæreste her da.. hehe off.. og dagen etter står han og vasker kjøleskapet ! redd for å miste maten sin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig e hvitost skikkelig ekkelt!! Det er vanligvis en av favorittpåleggene mine og nå orker jeg ikke se på osten i kjøleskapet en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...