Gå til innhold

4 års bursdag- med 2 gjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første året med barnebursdag, og nå sitter jeg her og er redd for at det bare er 2 som kommer i bursdagen.. Hva gjør man da? Jenta ble helt klart lei seg idag, da hun hørte at det kanskje bare er 2 som kommer, mens jeg prøver å trøste med at de kommer få det kjempemoro.. Svar fristen går ut idag, og 2 kunne ikke komme, og de to siste har jeg ikke hørt noe fra.. Er vel litt for seint å be flere i morgen, når bursdagen er på lørdag??

Er bare så glad for at hvertfall 2 stk kommer, store skrekken var at INGEN kunne komme.. Hadde dere invitert noen til imorgen eller vært fornøyd med at det kommer 2? (Har invitert de 6 på avdelingen, som er like gamle som jenta mi.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars liten.... kjenner at jeg blir kjempe lei meg på hennes vegne (full av hormoner her jeg sitter!)

Hva med å eventuelt invitere noen nabounger hun kjenner, barn av deres venner på samme alder eller lignende?

Det gjør absolutt ikke noe om invitasjonen kommer i morgen, selv om det er selskap på lørdag.

Også ville jeg spurt foreldrene til de to som ikke har svart i morgen om de kommer eller ei....

Skrevet

Huff, stakkars liten.... kjenner at jeg blir kjempe lei meg på hennes vegne (full av hormoner her jeg sitter!)

Hva med å eventuelt invitere noen nabounger hun kjenner, barn av deres venner på samme alder eller lignende?

Det gjør absolutt ikke noe om invitasjonen kommer i morgen, selv om det er selskap på lørdag.

Også ville jeg spurt foreldrene til de to som ikke har svart i morgen om de kommer eller ei....

Takk for svar :)

Det er ingen andre barn i nabolaget da vi bor utenfor byggefeltet, og har egentlig ingen venner med barn på den alderen. Kanskje jeg rett og slett bare legger ut noen flere innbydelser i hyllene imorgen. Hun var så lei seg når hun hørte det bare kom 2, og sa at det blir jo ikke noe bursdag.. Huff, håper virkelig de 2 siste kommer.

Det er jo bare en fillesak, men jammen er det litt trist alikevel..

Skrevet

Det er jo bare onsdag i morgen så jeg synes godt du kan legge innbydelser i flere hyller selv om det er litt sent :)

Skrevet

Du må regne med at de som ikke har svart kommer de også, helt vanlig det at man bare gir beskjed om man ikke kan komme.

Skrevet

Du må regne med at de som ikke har svart kommer de også, helt vanlig det at man bare gir beskjed om man ikke kan komme.

Ja, jeg håper på det, selv om den ene som ikke kunne komme ikke hadde planer om å si fra om det hvis jeg ikke hadde spurt når jeg møtte de ved levering idag tidlig.. Håper virkelig de andre to kommer, da hadde jenta blitt glad :)

Skrevet

Det er jo bare onsdag i morgen så jeg synes godt du kan legge innbydelser i flere hyller selv om det er litt sent :)

Da prøver jeg på det. :)

Skrevet

kontakt de som ikke har svart med en gang.

Dersom det bare blir to, så finn på noe ekstra da vel! Lekeland eller noe sånt?

Skrevet

Jeg svarer kun dersom barna ikke kommer, så er godt mulig at de to andre kommer. Men er enig med de som sier at du godt kan invitere noen flere. Det er riktignok litt knapt med bare tre dagers varsel, men ikke det verste jeg har vært ute for (har opplevd å få invitasjonen samme dagen!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...