Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg vet mange gjør det og at tampong visstnok skal fungere fint, men er dere ikke redde for at dere plutselig skal lekke? Liveredd jeg skal etterlate meg blodige fotspor på vei fra bassenget til garderoben!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeg bruker mensbeger og der lekker det aldri noe. Så nei er ikke redd for det.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Nei aldri vært redd for det, eller jo da jeg var 15 og skulle i bassenget med typen var jeg en smule engstelig for at tråden skulle syntes.. Orker ikke gå å være redd slikt lenger
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Har gjort det før da jeg skulle på babysvømming og hadde mensen. Brukte tampong og gikk helt fint. Dusket med bikinibuksa på og skiftet med engang jeg var ferdig med å dusje. Enkelt og greit.
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Man blør visst veldig lite i vann, har jeg hørt. Selv har jeg aldri opplevd at det er noe blod i tampongen når jeg bader. Skifter rett før og rett etter.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Tja, i pre-spiral-tiden så hadde jeg aldri turd. Verken med tampong eller moon-cup eller noe, men det har jo med mengden man blør. Når det er snakk om Niagarafossen så lar man ikke den spre seg i et basseng nei Nå som jeg har spiral og knapt nok blør i forhold til hva jeg gjorde før er det null problem med tampong og en tur i bassenget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå