Gå til innhold

Hva synes du om kvinnesynet i musikkbransjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du det har tatt litt av på fokuset på sex eller synes du det bare er kult?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Tatt litt av? Syns det var mer heftig på 80-tallet med Samantha og Sabrina ;)

Skrevet

Snop Dog hadde spist Samantha og Sabrina til frukost.

Sånn er det med den saken. For en latterlig lav oppdatering på utviklingen nummer 2.

Jeg synes det er på tide menn kler like mye av seg. Da skal pipene få en annen lyd. Ja til mer herrekropper. Og ikke i homofil regi.

Skrevet

Sånn er det med den saken. For en latterlig lav oppdatering på utviklingen nummer 2.

Jeg synes det er på tide menn kler like mye av seg. Da skal pipene få en annen lyd. Ja til mer herrekropper. Og ikke i homofil regi.

Hear, hear!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hvorfor var det så latterlig? Kvinner OG menn har spilt på sex innen musikkbransjen nesten siden tidenes morgen. Og det er langt flere kvinnelige artister som klarer seg bra med å ikke spille på sex nå enn feks. på 80-tallet.

Skrevet

Jmf Tone sin musikkvideo(som eg ennå ikkje har sett): Synes det er litt påfallande... og trist... at eg ennå ikkje har sett eit ord om låta.

Men for all del, hu e jo pen... d e jo d d egentlig skal handla om i musikkbransjen?!

Skrevet

Tone ja. Har hoppet på trenden. Fin jente da. Synd at man ikke kan ha i integritet nok til å være både fin og påkledd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...