Gå til innhold

Orgasme grining

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevet det ?

Jeg fikk det med min x. Vi hadde utrolig deilig sex og jeg fikk den sykeste orgasmen ever. Etterpå lå jeg bare og ristet og gråt. Var helt sykt. Deilige følelser og orgasmen var liksom enda i kroppen .

Noen andre eller bare jeg som er sær ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grining KVAR gong? Hørtes nå litt i overkant ut i såfall. Enkelttilfeller er vel rimelig vanlig.

Skrevet

Hvis du sikter til meg så har det kun skjedd en gang

Derfor jeg spurte om andre hadde opplevet dette

HI

Skrevet

Helt normalt, det der!

Har ofte grått etter en sterk orgasme. Tror det er noen frigjørende reaksjoner i kroppen. Jeg har alltid vært åpen til de jeg har vært sammen med om dette. Så lenge du er trygg på partneren din, så forklar han at du ikke er lei deg, heller tvert i mot! Tror han vil reagere med å bli litt stolt over å gi dama si en så sterk orgamse at hun begynner å gråte!

Skrevet

Jeg har også opplevd det, men likte det ikke! Det ble kleint og ekkelt og nei huff, håper det ikke skjer igjen.

Skrevet

Jeg får latterkramper jeg :-S

Hver eneste gang jeg har sex med mannen. Jeg ( er så heldig ) å få multiorgasmer,og den siste svære gjør meg så kilen at jeg bare ler.

Må nok innse at jeg aldri kan ligge med andre ;)

Skrevet

Har hendt et par ganger, ja. Blir rett og slett så overvelmende godt! Det er så utrolig mange følelser som settes i gang.

Helt utrolig

Skrevet

Har skjedd en gang med eksen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...