Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har glemt å meldt inn at jenta vår er begynt i barnehage 80% og har nå fått barnetrygd og kontantstøtte inn på konto, samlet beløp. What to do?Må jo dra innom å si ifra, men hvordan gjør man det med pengene?Får jeg giro for å betale tilbake? Hun begynte i Desember......
Plutselig_gravid Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeg fikk giro da jeg meldte fra om at jeg hadde fått utbetalt reisestønad som jeg ikke skulle ha lenger.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 okei:) men er det slik at man skal ha kontantstøtte tilogmed mnd barnet begynner i bhg?hun begynte 1 desember....
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Jeg sa i fra mnd etter at barnet hadde begynt i bhg, glemte det helt. Jeg sa opp kontantstøtta, uten å tenke noe mer over det. Det gikk noen mnd, så fikk vi regning i posten for den mnd vi ikke hadde varslet om Huff da..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Du får kontantstøtte for måneden etter at ungen begynner i barnehage. Mine unger har begynt i august og jeg har meldt ifra i god til før, da har jeg fått brev i posten hvor det sto at siste utbetaling ble september. Ring nav i morgen du, ingen krise enda.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 okei:) takk for svar dere ser ikke noe på NAV sine sider om det her...bare at du får 0 kroner om du har mere enn 33 timer bhg....får vell ringe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå