Gå til innhold

Utbetaling av foreldrepenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanligst at man får foreldrepenger fra arbeidsgiver (som da selvfølgelig får tilbakebetalt fra NAV) eller direkte fra NAV? Jeg har jobbet deltid på samme arbeidsplass i mange år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trodde det var mest vanligst å få direkte fra nav, men det er i noen tilfeller at navn betaler til arbeidsgiver så betaler arbeidsgiver videre til deg

Skrevet

de fleste private bedrifter betaler ut selv og får tilbakebetalt fra NAV. Det er en fordel for den ansatte at det gjøres slik. Taper ikke feriepenger o.l. Er ansatt i bank/forsikring og får penger direkte fra jobben til samme tid som før.

Skrevet

Det er ikke gitt at man får fulle feriepenger bare fordi man får utbetaling fra arb.giver. Mange gjør det, men det må avtales :) Vet ikke hva som er mest vanlig, men begge deler er helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...