Lex Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 For ca 4 mnd siden fikk meg og min kjøreste vårt første barn. Hun er ei lita jente som bare er super bli hele tiden og kom inn i livet med masse kjærlighet og gi. Vi vet selvfølgelig ikke om neste man kommer til og bli like snill og grei som jetna vår. Men om vi skulle blitt gravide igjen nå så hadde det ikke gjort noen ting. Så velv om vi ikke prøver prøver, så er vi igjang igjen. Man tror man bare skal ta det med ro. Men det er veldigspennende og tanken på og ta en graviditetstest vær dag er der jo ... hehe.. Det jeg er mest redd for er vel at jetna våres ikke vil ha melk av meg lenger hvis jeg nå blir gravid. Er det noen av dere som har opplevd noe slikt? Min mor ble gravid med min søsster 4 mnd etter førsrteman kom men det gikk helt fint. men har hør om folk som har blitt gravide 1 mnd etter førsteman og da vil ikke barnet ha melka lenger.
Fru.Vestavind Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 No har eg inga erfaring då, men meinar å ha høyrt noko om at det er eit stykke uti/på slutten av svangerskapet at mjølka endrar seg litt, og at ungane då kan finne på å avvenne seg sjølv. Så om ein ser ein 3-4-5-6mnd fram i tid, så er jo ikkje jenta di så lita lengre:) Men som sagt, dette er berre noko eg meinar å ha lest ein gong. Går nok fint, i "verste fall" kan du gå over til MME om det blir puppenekt.
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Førstemann nektet plutselig pupp da hun var 4 måneder, uten at jeg tidligere hadde hatt noe problem med amming! Var da gravid igjen... Melken endrer visstnok smak når man blir gravid igjen, og det er ikke alle barn som tolerer dette! : )
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 har også hørt at melka kan forandre smak når/hvis man blir gravid igjen. jeg ble gravid mens jeg ammet, og hos oss ble ikke problemet at lilletuppa ikke ville ha melk, men at jeg fikk store problemer med å amme! fikk helt avsky for å legge henne til brystet, syntes det var helt forferdelig... kroppen min taklet tydeligvis ikke både å amme og ruge samtidig :-P det ble brått slutt på puppen, og det har jeg dårlig samvittighet for enda, 7 år etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå