Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 jeg hadde ubeskytta sex for en uke siden,og det var rundt tidspunkt for eggløsning,Nå i 2 dager har jeg kjent at jeg er innmari kvalm,og jeg blir uvel av å lukkeopp kjøleskapet,synes det lukter motpydelig der.Mens skal komme i løpet a helga,er ikke passende tidspunkt å bli gravid på nå.
Gjest Filifjonka Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Jeg ble kvalm noen dager før forventet mens...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Jeg ble kvalm ca en uke før forventet mens, da jeg tok en test på dagen jeg ventet mens visste jeg godt at jeg var gravid så det kom ikke som noe sjokk at testen lyste mørkeblått mot meg. Ikke å anbefale å bli kvalm så tidlig da, det tyder gjerne på en kraftig reaksjon i kroppen på svangerskapshormonene så kvalmen kan bli ekstrem. Jeg brakk meg til jeg var nesten 6 mnd på vei....
Minnie Mom Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Mener jeg ble kvalm omtrent da mensen skulle komme.. kanskje litt før..
♥Nemi♥ Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Jeg ble kvalm noen dager etter uteblitt mens. Og ble innlagt på sykehuset i uke 6. Da hadde jeg tatt av meg 5 kilo, og var kraftig dehydrert. Så ting kan gå forferdelig fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå