Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Nå tenker jeg ikke på Anders Vehring Breivik eller hun som mobbet deg på ungdomsskolen. Men på noen i ditt nettverk i dag som du må forholde deg til.
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 "hate" er et veldig kraftfullt ord. Jeg føler ikke jeg hater noen, men det finnes da en og annen som jeg misliker STERKT, kan være misunnelig/sjalu på, forbanna på, eller ha mange negative tanker og følelser ovenfor. Men "hate", nei det gjør jeg ikke. Ikke ovenfor folk rundt meg. Men barnemishandlere/-misbrukere, folk som gjør direkte onde handlinger, da kunne jeg godt ha spandert ei kule....
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Jeg hater ikke akkurat noen. Men det finnes ei jeg misliker veldig, og som jeg ikke vil ha noe med å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Nei. Å hate er helt unødvendig. Det blir for ekstremt og energitappende Å legge energi i slikt. Misliker mange. Hater ingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå