Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Hei Noen som har erfaring med å fjerne mandler i voksen alder. Jeg fjerna mine for 6 dg siden, og skulle gjerne hørt litt ang. andres erfaringer.
<3 skatten min<3 Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Jeg fjernet mine i våres. Var vondt, men ikke så vondt som jeg trodde.... etter seks dager spiste jeg ganske greit og var i ok form. Tok smertestillende da, og sov endel. Vet jeg var heldig, kjenner andre som har tatt dem i voksen alder og som hadde sykt vondt den perioden. Håper det går bra med deg, god bedring hvis du har vondt!
81-Mamma<3<3 Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 Jeg hadde sykt vondt! Og begynte å blø når ruren løsnet. Måtte derfor i narkose å operere på nytt! Tok laaaaang tid før jeg ble helt bra, og kunne spise all slags mat! I tillegg har jeg faktisk hatt halsbetennelse ettepå også! Ikke uvanlig at det er rester igjen! Men har bare hatt 1 på 5 år. Så det er jo blitt bedre. Hadde nesten to i året før opeasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå