Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #1 Skrevet 31. januar 2012 Hjemme fra bhg idag med min 3 åring. Hun brakk seg i natt og var varm i hele går/natt. Idag er formen på topp! Hun spiser igjen og er ikke varm. Kan jeg da ta henne med ut idag? Litt kaldt ute..Tenkte å gå ned til butikken med henne. Det bør vel gå bra?! Hehe, sikkert et dumt spm men så er hun ikke syk ofte heller. Vil ikke hun skal bli dårlig igjen.
Ilenna Skrevet 31. januar 2012 #2 Skrevet 31. januar 2012 Prøv. Alltid godt med litt frisk luft og tar du med vogn så kan ikke jeg se problemet.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. januar 2012 #3 Skrevet 31. januar 2012 frisk luft er sjeldent feil
lille sprelle Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Enig med de andre her! Så lenge barnet er passe vamt kledt og ikke "tar seg ut", er det helt topp med en tur ut! Få litt fri fra alle basseluskene inne og så blir man jo glad av å være ute!
Kortslutning Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Det skader ikke med frisk luft. Man kan faktisk gå ut med unger med feber også Ungen har allerede bakterien/viruset i kroppen, og det blir ikke verre av en tur på butikken e.l. Gå ut med god samvittighet du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå