Gå til innhold

Nattmat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sulten! Hva burde jeg spise? Jeg må passe vekten

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hah, ingen andre vil si noe og så jeg som syntes forslaget mitt var så fint, miljøvennlig og fettfritt. Nå har jeg likt meg selv i hvert fall.

Skrevet

Hah, ingen andre vil si noe og så jeg som syntes forslaget mitt var så fint, miljøvennlig og fettfritt. Nå har jeg likt meg selv i hvert fall.

jeg leste din "liker" som at du bare understreket at du selv liker buser..var det ikke slik egentlig?
Gjest sug lut
Skrevet

Nei for søren, det var en helt utilsiktet liking!

Skrevet

Buser er jo som kjent først ekle når det er blod i dem.

Gjest sug lut
Skrevet

Uææææh! Blodbuse er omtrent det ekleste ordet som finnes.

Skrevet

Å! Da er vi like pÅ det omrÅdet. Det er to ord jeg brekker meg av:

Blodbuse og nakkefett.

Skrevet

Å! Da er vi like pÅ det omrÅdet. Det er to ord jeg brekker meg av:

Blodbuse og nakkefett.

haha ja nakkefett er grusomt. I en litt annen kategori har jeg store problemer med uttrykket "skritt" når en snakker om stedet mellom bena, får frysninger..
Gjest sug lut
Skrevet

Nakkefett? Det har jeg vel omtrent aldri hørt, er det sånn type fettrull rundt nakken på digre mennesker?

Skrevet

Enten er det fett på nakkeputer på fly f.eks. etter svette nakker som har lent seg inntil, eller så er det... kremt... avleiringer rundt glans penis. Kukost for å si det sånn...

*skjemmes*

Skrevet

Blodbuse....Hva med mensklump? Det er mest ekkelt

Skrevet

Åh, fy flate! Jeg skulle bare ta en kikk her inne og bestemte meg for at trÅden 'Nattmat' skulle bli den siste trÅden jeg kikket pÅ før jeg la meg. Urgh, hjernen min produserte ufrivillig en masse illustrasjoner til disse ord og uttrykkene. Og det er hva jeg skal ha med meg som siste inntrykk før jeg legger meg? DÅrlig gjort.

SÅ jeg høyner med en liten historie før jeg legger meg, sÅnn at jeg i det minste har gjort et forsøk pÅ Å ødelegge noen andres nattesøvn ogsÅ:

En venninne av meg fersket datteren sin i dusjen. Hun hadde løftet av hullplata og satt og spiste det hun fant nede langs veggene i sluket...

SÅnn. Natta!

Gjest sug lut
Skrevet

ÆÆÆÆsj, denne tråden blir mer og mer slankende.

Så jeg var helt på jordet med nakkefett, gitt, det var jo en nyttig (om enn ubehagelig) vokabularutvidelse.

Gjest amandine
Skrevet

Broremann møtte(for en litt triveligere vinkling) brålatter her i går da han fortalte om den fæle lyden som kom når læreren skrapte skrittet over tavlen. Vakkerungen og mammaen fikk seg en velfortjent god gammeldags skoggerlatter!(nesten glemt ord)

Skrevet

God morgen! Hahahaha :D

Sitter og spiser omelett med chorizo, tomat, vårløk og feta, og dette var jo skikkelig appetittskjerpende! :)

Min stesønn ble i sin tid observert sittende framoverbøyd over sluket i fellesdusjen i badelandet, mens han iherdig prøvde å stappe den knøttlille tissen sin i ett av hullene i rista. Faren hadde bare snudd seg vekk og latt som det ikke var hans sønn, mens de andre dusjende mennene glante sjokkert.

Gjest sug lut
Skrevet

Broremann møtte(for en litt triveligere vinkling) brålatter her i går da han fortalte om den fæle lyden som kom når læreren skrapte skrittet over tavlen. Vakkerungen og mammaen fikk seg en velfortjent god gammeldags skoggerlatter!(nesten glemt ord)

Kostelig! Det er sånn at jeg lurer på hvem man skulle fått til å illustrere det, i all sin groteskhet.
Gjest sug lut
Skrevet

God morgen! Hahahaha :D

Sitter og spiser omelett med chorizo, tomat, vårløk og feta, og dette var jo skikkelig appetittskjerpende! :)

Min stesønn ble i sin tid observert sittende framoverbøyd over sluket i fellesdusjen i badelandet, mens han iherdig prøvde å stappe den knøttlille tissen sin i ett av hullene i rista. Faren hadde bare snudd seg vekk og latt som det ikke var hans sønn, mens de andre dusjende mennene glante sjokkert.

*Store øyne og hakeslepp*

Men oppfinnsom er han, det skal han ha. Skjønner faren hans...

Skrevet

Føler at mannebeinet her i huset har en del å være stolt av. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...