Gå til innhold

Er så grønnjævlig pisse lei !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ARRGGG!! Er så sinnsykt lei av å være forkjøla! Snørr herfra til helvete, som selvsagt trives så alt for godt der den er og ikke vil ut for bare livet, hoste meg her og hoste meg der, hodepine, feber, vondt over det hele og bare gruff, gørr, snørr og dritt!!

åHHHHHH!

Takk for at du leste! Det gjorde godt å få det ut!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Du har innsett at kroppen består av åtti prosent snørr, ja?

Skrevet

Du har innsett at kroppen består av åtti prosent snørr, ja?

Ja, og så til de grader ! Det tar aldri slutt. Er som om jeg har en dispenser i nesa og om jeg putter to multebær oppi der så kan jeg lage hjemlagd multekrem. Nam nam !

Gjest sug lut
Skrevet

Et usedvanlig ubehagelig bilde å ha i hodet, fnis.

Skrevet

Haha, den ekleste sammenligninga jeg har sett på lenge! Se positivt på det - du kan spare penger på kremen til neste års juledessert! God bedring!

Skrevet

Huff skjønner deg godt. God bedring.

Jeg sitter her med ei lita tulle på tre uker. Hun er blitt smittet av storesøster og er nå forskjølet på 6 dagen. Ikke mye søvn siden hun plutselig ikke får puste. I tillegg vanskelig å gi henne mat når den jævla snørra tetter igjen konstant .

Jeg bruker saltvann, nesesuger , noe nesespray og morsmelk men ingen mirakelkur for dette nei..

Skrevet

Føler med deg!

Trodde jeg skulle slippe unna forkjølelsehelvete jeg, da alle rundt meg har vært syke og ikke jeg. Men nei da, nå er alle friske og jeg skal nå ta min runde med lidelse. Feber, bihulebetennelse, vondt i hodet, hosten høres ut som om jeg har fult utviklet kols og resten av kroppen kjennes ut som om den er overkjørt av en svær buss.

God bedring til både deg, meg og alle andre som ikke har sluppet unna basilluskene, dvs. nesten 50% av norges befolkning:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...